کد خبر : 1122
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 10:40

نماینده تهران در مجلس:

حوادث اخیر آخرین فتنه در کشور نخواهد بود

حوادث اخیر آخرین فتنه در کشور نخواهد بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل مخالفت معاندین با انقلاب شاهد فتنه هایی بودیم و حوادث اخیر نیز آخرین مورد نخواهد بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به حوادث فتنه سال ۱۳۸۸ بیان داشت فتنه ۸۸ با طرح تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، آغاز شد اما آن زمانی که پرچم امام حسین (ع) به آتش کشیده شد، دشمنان رسوا شدند.

حجت الاسلام آقاتهرانی عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های بسیاری برای روشن کردن جامعه نسبت به این فتنه، بیاناتی داشتند و بارها تاکید می‌کردند که همه افراد به خصوص خواص و نخبگان می‌بایست این فتنه را به صورت سریع محکوم و با آن مخالفت کنند؛ اما عده‌ای در این میان سکوت کردند و حرفی به میان نیاورده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوادث اخیر نیز ماجرا به همین گونه بوده است و برخی‌ها در جریان‌های اخیر سکوت کردند و حرفی به میان نیاوردند؛ اما باید بیان داشت که حجاب این حکم صریح الهی تردیدی در آن وجود ندارد.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا آزادی مطلق معنا و وجود ندارد و اسلام نیز اجازه بی بند و باری به افراد را نمی‌دهد و انسان‌ها باید حدود الهی را رعایت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان داشت: انقلاب اسلامی با درایت امام راحل پس از پیروزی در همان روزهای نخست در معرض رأی مردم قرار گرفت و وقتی قانون اساسی نگارش شد، امام خمینی (ره) دستور دادند رفراندوم تأیید آن برگزار و این قانون به رأی مردم گذاشته شود.

وی بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل عقاید مختلف و همچنین دشمنی ضدانقلاب و استکبار، شاهد ظهور و بروز فتنه‌هایی بودیم که البته این امر طبیعی است و باید بدانیم که فتنه اخیر آخرین آنها نخواهد بود و همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام آقاتهرانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دین اسلام موضوعی بلاتکلیف و بدون قانون نیست ابراز داشت: اسلام در امور ساده نیز قوانینی مشخص کرده است و انسان‌ها در جامعه باید قانون مدار باشند و وظایف خود را به درستی شناخته و به این وظایف پایبند باشند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمامی فتنه‌ها رویش و ریزش وجود دارد افزود: در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برخی که مدعی انقلابی بودند، بعدها افکار ضد انقلاب را پذیرفتند و امروز هم در خارج از کشور به سر می‌برند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.