کد خبر : 7965
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 18:54

یک بانوی قمی رئیس هیات والیبال این استان شد

یک بانوی قمی رئیس هیات والیبال این استان شد
زهرا بیات با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان قم به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد تا تنها بانوی قمی باشد که سکاندار یک هیات ورزشی در قم می شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان قم روز یکشنبه با حضور محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون و ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد که پس از انصراف مجید براتی، سه نفر نامزد برای کسب ریاست هیات باقی ماندند.

این‌ انتخابات در ۲ دور برگزار شد و در دور اول علی بهلولی با هشت رای و زهرا بیات با ۱۰ رای در بین سه نامزد توانستند به دور دوم برسند.

در دور دوم رای گیری از میان بیات و بهلولی، بیات توانست با ۱۳ رای از مجموع ۲۱ رای، به عنوان رئیس جدید هیات والیبال استان قم انتخاب شود.

بیات با پیروزی در این مجمع انتخاباتی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات والیبال استان قم را عهده دار شود.

این مجمع انتخاباتی در سالن اجتماعات شهید عزیززادگان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

رئیس فدراسیون والیبال در این مجمع گفت: هیات والیبال قم با توجه به نزدیکی به تهران باید فعالیت بیشتر و مهم تری داشته باشد و به دور از اختلافات و حواشی به رشد والیبال این استان کمک کنیم.

محمدرضا داورزنی افزود: استعدادهای خوبی در استان ها و شهرستان های کشور داریم و مربیان شهرستانی در حوزه تربیت ورزشکاران بسیار موثر و کمک کننده به فدراسیون هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.