کد خبر : 2718
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 14:07

پای وعده خود برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن هستیم

پای وعده خود برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن هستیم
استاندار قم در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: پای وعده خود برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن هستیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ استاندار قم در بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و سایت ۵۶۰ هکتاری در خصوص آخرین وضعیت این طرح در استان گفت: تا کنون قرارداد ۱۵ هزار و پانصد واحد مسکونی با پیمانکاران در سایت ۵۶۰ هکتاری منعقد شده است و طی ماه‌های آینده سایر متقاضیان این پروژه، به پیمانکاران متصل خواهند شد.

سید محمدتقی شاهچراغی افزود: پای وعده خود برای ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن هستیم.

وی گفت: در مجموع بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان قم باید احداث شود که بالغ بر ۳۰ هزار واحد در سایت ۵۶۰ هکتاری و مابقی آن در اراضی پیرامون شهر قم و سایر شهر‌های استان به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

شاهچراغی افزود: براساس برنامه استان، نیمی از واحد‌های مسکونی به شکل آپارتمانی و بلندمرتبه سازی در پردیسان و ۵۰ درصد دیگر به صورت ویلایی در سایر اراضی پیرامونی شهر ساخته می‌شود.

به گفته استاندار قم ساخت منازل و خانه‌های ویلایی طرح نهضت ملی با شناسایی و معرفی اراضی از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

وی به تحویل بیش از ۵۰۰ واحد مسکونی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال آتی نیز براساس زمانبندی شروع و پایان پروژه ها، هر سه ماه یک بار واحد‌های پروژه نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

شاهچراغی در پایان به ورود شرکت‌های تعاونی در این طرح اشاره کرد و گفت: برای ورود تعاونی‌های خوشنام و دارای صلاحیت و کارنامه کاری با کیفیت، مانعی وجود ندارد و این شرکت‌ها پس از ارزیابی‌های کیفی می‌توانند برای ساخت واحد‌های مسکونی به این طرح وارد شوند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.