کد خبر : 5314
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 18:30

طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از اول مردادماه در قم آغاز می‌شود

طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع از اول مردادماه در قم آغاز می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به موضوع اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و گفت: این طرح از اول مردادماه اجرایی می‌شود و معاونت‌های مختلف دانشگاه ملزم به همکاری و تشکیل کارگروه‌های مختلف هستند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مهدی مصری در جلسه  هیئت‌رئیسه این دانشگاه، با اشاره به نقش مهم خیرین حوزه سلامت گفت: باید از ظرفیت این عزیزان در راستای توجه به نیازهای استان استفاده و بر این اساس برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به تجهیزات پزشکی در حوزه درمان گفت: در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام و هیئت‌امنای ارزی نیز به کمک استان آمده که در آینده نزدیک تجهیزات وارد مراکز درمانی قم خواهد شد.

مصری گفت: همچنین باید معاونت درمان در زمینه اقتصاد درمان برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته و بکوشد تا در کنار خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان، در این زمینه نیز گام بردارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم موضوع آموزش و توسعه فضاهای آموزشی را مورداشاره قرار داد و گفت: در این زمینه توسعه پردیس دانشگاه مدنظر است که باید دنبال شده و در آن مجموعه پروژه‌های خوابگاه پسران دانشجو، دانشکده پزشکی و تجهیز مجموعه ورزشی در اولویت است.

وی از ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در این نامه درخواست مساعدت برای راه‌اندازی سلف مجموعه پردیس و دیگر مسائل شده که در حال پیگیری هستیم.

مصری به موضوع اجرای طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع اشاره کرد و گفت: این طرح از اول مردادماه اجرایی می‌شود و معاونت‌های مختلف دانشگاه ملزم به همکاری و تشکیل کارگروه‌های مختلف هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت توسعه ناوگان لوجستیک اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در این خصوص و همچنین توسعه پایگاه‌های جاده‌ای و شهری پیگیری‌های لازم انجام و دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان قم، یکی از درخواست‌های استان، این موضوع است.

وی با اشاره به مأموریت معاونت توسعه دانشگاه گفت: معاونت توسعه پرداختی پرسنل دانشگاه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و مولدسازی را با مشارکت دیگر معاونت‌ها در دستور کار قرار دهد.

مصری در پایان به مأموریت جدید معاونت غذا و دارو اشاره کرد و گفت: در این حوزه باید خرید تجمیعی دارو انجام‌شده تا از پرت داروها جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.