کد خبر : 9844
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 16:47

استاندار قم:

کاهش قیمت و حذف سوداگری دو هدف عمده طرح نهضت ملی مسکن است

کاهش قیمت و حذف سوداگری دو هدف عمده طرح نهضت ملی مسکن است
استاندار قم گفت: کاهش قیمت و خروج مسکن از سوداگری، واسطه‌گری و کالای سرمایه‌ای در کنار تامین سرپناه خانواده‌ها دو هدف عمده دولت مردمی از سیاست‌های مسکن است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری روز پنجشنبه در آیین واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین ماده ۴ قانون حمایت از جوانی جمعیت در قم، بیان داشت: در این استان اجازه نخواهیم داد تا فیش‌های طرح نهضت ملی مسکن منتقل و خرید و فروش شود، خرید و فروش فیش مسکن به سوداگری بیشتر زمین و مسکن دامن خواهد زد.

وی یادآور شد: مسئله مسکن یکی از موضوعات مهم دولت مردمی در کاهش مشکلات مردم در این عرصه است.

آقامیری گفت: دولت سیزدهم با تدابیر انجام داده و پیگیری و تاکید رئیس‌ جمهوری،جلسات شورای‌عالی مسکن که تا چند سال گذشته به‌ندرت تشکیل می‌شد را هر ۲۰ روز یکبار تشکیل و تمام امکانات و تجهیزات ملی را برای آن بسیج کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دولت مردمی در عرصه مسکن، کاهش هزینه‌های زندگی و آرامش خاطر خانواده‌ها پس از تحویل کلید واحدهای مسکونی است.

استاندار قم با اشاره به اجرای طرح جوانی جمعیت، تصریح کرد: در دهه هشتاد با سیاست‌های اشتباه در حوزه جمعیت شاهد رشد منفی جمعیت جوان هستیم که می‌تواند در تمام عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبعات زیادی را کشور به بار بیاورد.

آقامیری گفت: با تاکید مقام معظم رهبری و اهتمام دولت مردمی، مسأله جوانی جمعیت بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد که یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای آن تامین مسکن است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های دولتی برای تولید مسکن پای‌کار آمده‌اند، ادامه داد: سیاست‌های حوزه مسکن در دولت سیزدهم در هر سه قالب مردمی‌سازی، تعاونی و احداث توسط دولت دنبال می‌شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.