کد خبر : 14381
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 9:34

ادامه روند تخریب مغازه‌های مقابل قبرستان نو قم

ادامه روند تخریب مغازه‌های مقابل قبرستان نو قم
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از ادامه روند تخریب مغازه‌های مقابل قبرستان نو در راستای تملکات و بازگشایی پیرامون این پروژه خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات در راستای تملکات و بازگشایی پیرامون پروژه قبرستان نو اظهار داشت: با همت و تلاش همکاران منطقه هفت و حمایت‌های دکتر سقائیان نژاد شهردار و مدیریت شهری، با تمام تلاش و با سرعت در حال تملک و تخریب املاک مقابل قبرستان نو هستیم.

وی با بیان اینکه مجموع تملکات ۱۳۲ باب مغازه است و افزود: روز گذشته نیز تعداد ۱۰ باب از املاک واقع در این طرح تخریب شد که تعداد املاک تخریب‌شده به حدود ۶۰ باب رسیده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم خاطرنشان کرد: شهرداری در نظر دارد با بهسازی قبرستان نو و تخریب مغازه‌های مجاور اقدام به ایجاد باغ مزار کرده و این مجموعه حدود ۵ هکتاری را به فضایی مناسب که در نزدیکی حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار دارد، تبدیل کند.

وی ادامه داد: در طول زمان اجرای پروژه حمایت‌های بسیاری از طرف شهردار قم و مجموعه مالی شهرداری در زمینه پرداخت هزینه تملکات این مجموعه صورت گرفت که امیدواریم به‌زودی این پروژه اجرایی شده و مکانی درشان شهر مقدس قم فراهم شود.

رمضانی در خاتمه ضمن تقدیر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند، گفت: به‌عنوان مجموعه مدیریت شهری در تلاش هستیم تا جایگاه شهر مقدس قم را همواره ارتقا داده و شهرمان را در میان سایر شهر‌های کشور از بهترین و زیباترین شهر‌ها قرار دهیم که این امر نیازمند پشتیبانی مدیران شهر مقدس و هم حمایت شهروندان فهیم و دوستدار قم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.