کد خبر : 9864
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 11:04

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

روایتگران رشادت‌ها و ایثار رزمندگان را بیان کنند

روایتگران رشادت‌ها و ایثار رزمندگان را بیان کنند
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه امروز باید جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تأکید دارند جدی گرفته شود، گفت: لازم است امروز رشادت‌ها، از خودگذشتگی‌ها و ایثار رزمندگان با زبان هنر توسط راویان مجرب و متخصص بیان شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  یاسر محمدی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس با اشاره به فرصت این هفته و اتحاد اقوام و مذاهب، اظهار داشت: در این مسیر متولیان امر فرهنگی می توانند در شهرهای مختلف کارشناسان و جامعه‌شناسان و نخبگان علمی فرهنگی را برای تبیین وارد میدان کنند.
وی ادامه داد: افرادی که  بین مردم مقبولیت  دارند, باتوجه‌به فرهنگ بومی هر منطقه در جلسات و نشست‌ها دعوت شوند تا طبق فرمایش رهبری جهاد تبیین رخ دهد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم بیان کرد: در سال‌های بعد از انقلاب و دفاع مقدس، جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کسب کرده است که باید این پیشرفت‌ها توسط همین افراد مقبول و شناخته شده مطرح شود چرا که باعث افزایش اعتماد بیشتر مردم به‌نظام و افزایش اتحاد و وحدت بین اقوام و مذاهب خواهد شد.
وی اضافه کرد: از راویان خوب در این موضوع استفاده شود؛ یعنی کسانی که بیان شیوا دارند و از نزدیک شاهد رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان بودند. باید راوی متناسب بافرهنگ آن شهر انتخاب شود تا معنویت رزمندگان اسلام و آن تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندهان را خوب تشریح کنند و این فرهنگ را به‌خوبی انتقال دهند.
محمدی با اشاره به کتاب انسان ۲۵۰ساله ی رهبر معظم انقلاب ، گفت: حضرت آقا در این کتاب به دوران های مختلف و زندگی ائمه علیهم السلام  اشاره کرده که در هر دوره‌ای ائمه ما  نسبت به شرایطی که حاکم بوده است وظیفه‌ای خاص داشته اند. یعنی امیرالمؤمنین علیه السلام نسبت به شرایط یک وظیفه داشتند و امام حسن علیه السلام و امام حسین علیه السلام و دیگر ائمه هم با شناخت شرایط حاکم و تببین مسائل اقدامات مقتضی را به نحو احسن انجام می دادند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم تصریح کرد:  امروز یکی از اتفاقات مؤثر و خوب, فعالیت‌های جهادی است که در خط مقدم این اهداف، بسیج قرار دارد که می‌تواند در کنار دولت برای آبادانی و پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به مردم حرکت کند.
وی گفت: دیروز عرصه جهاد حضور در جبهه و جنگ سخت بود و امروز حضور در میدان و جهاد تبیین و جنگ نرم است.
محمدی بیان کرد: امروز دشمن با ابزارهای رسانه‌ای خود در خانه‌های ما حاضر است و باید با سواد رسانه‌ای آشنایی کافی داشته و نسبت به مسائل روز توجیه و مطالعه ی مستمر داشته باشیم تا در برابر شبهه‌ها و هجمه ها تسلیم نشویم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.