کد خبر : 5652
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 18:18

آیت الله سعیدی:

خون شهدای فراجا هزینه هایی برای حفظ امنیت است

خون شهدای فراجا هزینه هایی برای حفظ امنیت است
تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: حفظ امنیت گاهی اوقات خون می خواهد و باید در راهش خون داد و خون شهدای فراجا هزینه هایی هستند که برای حفظ امنیت صرف می شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار ؛ آیت الله سید محمد سعیدی در جمع خانواده شهدای ۱۴۰۲ فرماندهی انتظامی کشور در حرم‌مطهر کریمه اهل‌بیت (ع) با بیان اینکه خداوند امنیت را به عنوان یک نعمت می‌دهد گفت: اما خدا بنایش بر این نیست امنیتی که عطا کرده را خود حفظ کند و انسان‌ها باید این امنیت را حفظ کنند.

وی افزود: مردم گاهی قدر امنیت را نمی‌دانند که این قدردان نبودن کفران نعمت است و با این کفران، نعمت امنیت از آن‌ها سلب می‌شود.
تولیت آستان حضرت معصومه(س) در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدا و مردم باید مدافع خون شهدا باشند که این خون برای انقلاب و عزت و عظمت ما هزینه شده است و شهدای متعددی خون خود را هدیه کرده اند گفت: باید قدردان امنیت باشیم و برای رهبرمان و نیروی انتظامی که از ابتدای انقلاب تاکنون برای حفظ امنیت هزینه داده است قدردان باشیم.

وی افزود: خانواده شهدا باید کسانی که از این هزینه‌هایی که برای حفط امنیت شده است غافل هستند را آگاه کنند و باید با مصاحبه‌ها و ذکر خاطرات یاد شهدا زنده بماند و این راه به کل مردم نشان داده شود که قدردان نعمت بزرگ امنیت باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.