کد خبر : 12182
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 9:30

در پایان سه روز رقابت؛

آناصنعت قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شد

آناصنعت قم قهرمان لیگ برتر فوتسال امید شد
تیم آنا صنعت پاسارگاد قم در پایان سه روز رقابت مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  دومین دیدار روز پایانی رقابت‌ها را تیم‌های مس سونگون و آنا صنعت قم در حالی شامگاه چهارشنبه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کردند که پیش از آغاز بازی هر ۲ تیم ۶ امتیازی بودند؛ اما مس سونگون به دلیل تفاضل گل بهتر در رده اول قرار داشت.
این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود آناصنعت خاتمه یافت. جعفر اصلانی (گل به خودی)، اسماعیل مهمان‌دوست، امیرحمزه صدیق زاد (۲ گل)، حسین ابراهیمی برای آناصنعت گل‌زنی کردند. ضمن این که قضاوت این دیدار نیز بر عهده داود سالکی و بهادر نظری بود.
با احتساب پیروزی آناصنعت مقابل مس سونگون، این تیم با ۹ امتیاز قهرمان مسابقات شد و مس سونگون ۶ امتیازی دوم شد.
از این دیدار نزدیک به ۲ هزار نفر تماشاگر دیدن کردند.
در اولین دیدار رقابت‌های امروز نیز ۲ تیم گیل پارس رشت و استعدادهای درخشان مشهد به مصاف هم رفتند و این در حالی بود که باتوجه‌به این که ۲ تیم بدون امتیاز بودند رقابت آن‌ها بر سر کسب عنوان سومی شکل‌گرفته بود.
این دیدار با نتیجه ۶ بر یک به سود استعدادهای درخشان مشهد پایان یافت. در این دیدار محمدرضا کهن‌سال (۲ گل)، ابوالفضل اسماعیلی، سینا رنجوری، عادل سروری و امیررضا علیزاده برای تیم مشهد گل‌زنی کردند و تک گل گیل پارس توسط حسین صادقی به ثمر رسید. قضاوت این دیدار نیز بر عهده حسن حیدری و مهدی فخرآبادی بود.
این مسابقات از روز دوشنبه هفته جاری در قم آغاز شده بود و تیم‌های آناصنعت قم، گیل پارس رشت، مس سونگون و استعدادهای درخشان مشهد طی سه روز متوالی به‌صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند. این تیم‌ها پیش‌تر در ۲ مرحله مسابقات گروهی مقدماتی لیگ برتر فوتسال امید شرکت کرده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.