کد خبر : 6478
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 18:26

۲۳ نفر از اراذل و خرده‌فروشان مواد مخدر در قم جمع‌آوری شدند

۲۳ نفر از اراذل و خرده‌فروشان مواد مخدر در قم جمع‌آوری شدند
فرمانده انتظامی شهرستان از جمع آوری ۲۳ نفر از اراذل و اوباش ، سارقان ، معتادان و خرده فروشان مواد مخدر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درحوزه کلانتری ۱۹ توحید خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرهنگ “امیر مختاری” اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از ایجاد نا امنی و بازتاب منفی اقدامات مجرمانه مجرمان به مدت ۳ روز درحوزه استحفاظی کلانتری ۱۹ توحید شهر قم اجرا شد.

وی افزود: عوامل انتظامی کلانتری ۱۹ توحید با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت اجتماعی، در مناطق جرم خیز، ۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر ، ۱۰ نفر معتاد متجاهر ، ۳ نفر خرده فروش و ۵ نفر سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به کشفیات صورت گرفته در اجرای این طرح که شامل کشف بیش از ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه ، یک فقره محتویات داخل خودرو ، یک فقره سرقت انباری و یک فقره سرقت کابل برق از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام و در صورت داشتن هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.