کد خبر : 5875
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 17:47

رکورد مصرف برق در قم شکست

رکورد مصرف برق در قم شکست
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: روز چهارشنبه ۷ تیرماه، ماکزیمم پیک مصرف مشترکین برق در استان قم به عدد ۹۰۷ مگاوات رسید.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش بیان ما؛ یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: روز چهارشنبه ۷ تیرماه، ماکزیمم پیک مصرف مشترکین برق در استان قم به عدد ۹۰۷ مگاوات رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم افزود: ۹۰۷ مگاوات مصرف برقی که در روز ۷ تیرماه در استان ثبت گردید، رکورد بالاترین مصرف سال گذشته در استان را زده است، این در حالی است که سال گذشته ماکزیمم مصرف در دوره پیک تابستان عدد ۹۰۴ مگاوات ثبت شده بود.

صادقی تصریح کرد: مصرف برق در کشورمان امروز با عبور از ۶۸ هزار مگاوات رکوردی تازه از خود برجای گذاشت که مهمترین دلیل این افزایش مصرف، افزایش دمای هوا در روزهای اخیر در کشور است و همین امر به روند افزایشی مصرف برق دامن زده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی هم استانی‌های گرامی با مدیریت صحیح مصرف برق و توصیه به صرفه‌جویی در مصرف به سایر شهروندان، خدمت‌گزاران خود را در صنعت برق کشور یاری نمایند تا در سال جاری شبکه برقی پایدار و به دور از خاموشی داشته باشیم.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.