کد خبر : 10470
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 10:17

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه:

برای رویارویی با دشمن صهیونیستی لحظه‌شماری می‌کنیم

برای رویارویی با دشمن صهیونیستی لحظه‌شماری می‌کنیم
‌ دبیرکل جبهه جهانی شباب‌المقاومه گفت: جبهه جهانی شباب المقاومه منطبق بر مذاکراتی که با جریان مقاومت فلسطین نموده، همواره آماده حضور میدانی در فلسطین است و به‌عنوان جریان بین‌المللی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی لحظه‌شماری می‌کنیم.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام پورهواشمی، در اجتماع حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، تصریح کرد: جبهه جهانی شباب المقاومه به همراه جوانانی از صد ملیت جهان آماده حضور برای مبارزه تن‌به‌تن و چشم در چشم با دشمن سفاک صهیونیستی و راه‌اندازی طوفانی دیگر در قدس و مسجدالاقصی است.

وی با بیان این که متن همه ملت‌های جهان با ملت فلسطین بوده، تنها برخی از دولت‌ها خود را گرفتار صهیونیسم ساخته و از آن حمایت می‌کنند، اظهار داشت: اشتباه بزرگ و خیالی باطل است که فکر کنیم ظهور بقیه الله الاعظم(عج) تنها با نشستن و نظاره بر ظلم ظالمان و دیدن خون‌های به‌ناحق ریخته صورت خواهد گرفت؛ ظهور ولی‌عصر(عج) در گرو مبارزه است و امروز بزرگ‌ترین مبارزه در مسیر ظهور، مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه با بیان این که قضیه فلسطین کلید رمزآلود درهای فرج به روی امت اسلامی است و ظهور صاحب‌الزمان(عج) با ماجرای فلسطین گره‌خورده است، خاطرنشان کرد: ما عاشقان مبارزه با صهیونیسم هستیم و عشق به مبارزه با صهیونیسم یعنی عشق‌ورزی به مظلوم و عاشق قدس و مسجدالاقصی بودن، عشق به مبارزه با صهیونیسم همان عشق به ظهور و بقیه الله الاعظم ارواحنافداه است.

پورهواشمی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که امروز نمی‌توان عاشق ظهور بود؛ ولی عاشق مبارزه با ظلم که مصداق بزرگ آن رژیم صهیونیستی است، نبود؛ تصریح کرد: جبهه جهانی شباب المقاومه منطبق بر مذاکراتی که با جریان مقاومت فلسطین نموده، همواره آماده حضور میدانی در فلسطین است و به‌عنوان جریان بین‌المللی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی لحظه‌شماری می‌کنیم.

تظاهرات گستره جهانیان نشان‌دهنده تأثیر مقاومت در بیداری وجدان‌هاست

حجت‌الاسلام عبدالله بلم به نمایندگی از جوانان سرزمین آفریقا در اجتماع حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در سرزمین مقدس فلسطین، به فرازهایی از آیات شریفه «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» اشاره نمود و تصریح کرد: خداوند متعال به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آنها تواناست.

وی در ادامه به ۷۵ سال اشغال سرزمین فلسطین و آواره‌شدن چندصدهزارنفری مسلمانان فلسطین اشاره نمود و ابراز داشت: علی‌رغم تمام حمایت‌های مالی، نظامی و سیاسی بی‌قیدوشرط ابرقدرت‌ها؛ استکبار جهانی نه‌تنها نتوانسته مسئله مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی را حل کند؛ بلکه باگذشت زمان جنایت‌های وحشیانه صهیونیسم و حامیان آنان، مظلومیت ملت فلسطین را بیش‌ازپیش به نمایش گذارده است.

وی عملیات طوفان الاقصی را پاسخ مقاومت فلسطین به چند دهه ظلم، جنایت و ترور رژیم کودک کش صهیونیستی و تجلی آیه شریفه «وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» دانست و اظهار داشت: رژیم سفاک صهیونیستی به‌جای ایستادگی در مقابل سربازان مقاومت فلسطین، زنان و کودکان بی‌دفاع را می‌کشد و آب و غذای کودکان را به گروگان گرفته است.

وی حقوق بشر غربی را تنها ادعای توخالی برای حمایت دولت‌های استعماری از جنایات رژیم صهیونیستی و در سایه‌سار سکوت دولت‌های عربی دانست و یادآور شد: اعتراض بی‌سابقه و خودجوش جهانی در سراسر آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا و نیز تظاهرات گستره اروپاییان نشان‌دهنده تأثیر مقاومت در بیداری وجدان‌های جهانی است.

حجت‌الاسلام بلم در ادامه مشاهده کشتار بی‌رحمانه، وحشیانه و غیرانسانی افراد بی‌دفاع و غیرنظامی و هدف قراردادن مدارس و مساجد و مراکز علمی و حمله بی‌رحمانه به بیمارستان عزه و کشته‌شدن چند صد زن و بچه را تنها بخشی از جنایات آشکارکننده خوی خون‌خواری رژیم کودک کش صهیونیستی دانست.

وی به روایت نبوی «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم» اشاره نمود و تصریح کرد: به‌حکم مسلمان و انسان بودن و به حق آزادی بیان در مقابل جنایت بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی ایستادگی و آن را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

این فعال سیاسی در پایان سخنان خود با تأکید بر این که از کشورها و دولت‌های آزاده جهان می‌خواهیم در قبال این جنایت پست و وحشیانه اقدام جدی از خود نشان دهند، خاطرنشان کرد: ما امروز جوانان بیش از صد ملیت جهان آمادگی کامل خود را برای دفاع از مظلوم ابراز نموده، ندای مرگ بر اسرائیل را در جهان طنین‌انداز و نمایش خواهیم گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.