کد خبر : 6408
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 8:39

استاندار قم:

مشارکت بخش خصوصی در ورزش قم نیازمند اقناع‌ سازی است

مشارکت بخش خصوصی در ورزش قم نیازمند اقناع‌ سازی است
استاندار قم با اشاره به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی مورد نیاز استان، گفت: بایستی با فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی لازم، بخش خصوصی را با مسوولیت اخلاقی و اجتماعی خود، آگاه کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سیدمحمدتقی شاهچراغی عصر چهارشنبه در نشست صمیمی با روسای هیات‌های ورزشی قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، تصریح کرد: برای رسیدگی به مشکل‌ ورزش استان باید مجمعی متشکل از هیات‌های ورزشی تشکیل شود، که زبان گویای همه جامعه ورزشی باشد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای این دولت حوزه اقتصادی استانداری را مسوول پیگیری مشکلات ورزش استان کردیم، افزود: در این رابطه اقدام‌های موثری صورت گرفت تا جایی که حضور بخش خصوصی در ورزش استان جهت رفع مشکلات موجود تاثیرات بسزایی همراه داشت.

به گفته وی، بخش خصوصی به لحاظ اخلاقی و مسوولیت اجتماعی، بایستی به حل مسایل ورزشی استان کمک کند، هرچند در این رابطه اختیار با آنان است اما در مجموع نیازمند اقناع سازی در این زمینه هستیم..

استاندار قم همچنین با ارایه پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک سازمان مردم نهاد به منظور استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ورزش استان، خاطرنشان کرد: انجام این کار به شرطی است که راه اندازی این سازمان مردم نهاد مدت زمان زیادی را سپری نکند و به سرعت شاهد ثبت آن باشیم و به لحاظ حقوقی نیز ماهیتی روشن و مشخص داشته باشد.

این مقام ارشد اجرایی در استان با بیان اینکه در ورزش با ۲ موضوع ورزش همگانی یا عمومی و ورزش قهرمانی مواجه هستیم، تصریح کرد: ورزش همگانی زمینه‌ساز ورزش قهرمانی است، باید برای رقابت‌های المپیک و مسابقه‌های جهانی هدف‌گذاری کنیم و همه بضاعت و توانایی‌هایمان را در این راه به کار بگیریم.

استاندار قم با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم برای ورزش استان، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته تخصیص ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل سالن چهار هزار و ۵۰۰ نفره استان بود.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از طرح‌های کوچک و بزرگ استان را به نتیجه رساندیم و یا در حال اجرا است، یادآور شد: با توافقی که با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی انجام گرفت، ۱۱۰ میلیارد ریال برای ورزش استان با نگاه به ورزش محله‌ها اختصاص پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.