کد خبر : 1401
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 10:25

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:

حاج قاسم در سه جبهه جنگ، امنیت و نهضت ها حضور فعال و موثر داشت/ مجاهدت های حاج قاسم برنامه های دشمن در منطقه را شکست داد

حاج قاسم در سه جبهه جنگ، امنیت و نهضت ها حضور فعال و موثر داشت/ مجاهدت های حاج قاسم برنامه های دشمن در منطقه را شکست داد
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اطاعت پذیری محض حاج قاسم از رهبر معظم انقلاب از ویژگی های بارز ایشان بود، گفت: حاج قاسم در سه جبهه جنگ، امنیت و نهضت ها حضور فعال و موثر داشت.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  سردار عبدالله صابری در همایش گرامیداشت دهه بصیرت و تبیین نقش سپهبد شهید سردار سلیمانی در مدیریت جبهه مقاومت که شامگاه شنبه به همت مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد، گفت: حاج قاسم در سه جبهه جنگ، امنیت و نهضت ها حضور فعال و موثر داشت.

وی افزود: اطاعت پذیری محض حاج قاسم از رهبر معظم انقلاب از ویژگی های بارز ایشان بود، همچنین از خصوصیات اخلاقی سردار دلها جدیت و تمرکز در کار را باید یاد کرد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نوعی نتیجه گرایی در کار حاج قاسم بود، بیان کرد: وقتی وظیفه ای به حاج قاسم سپرده می شد تا آن کار انجام نمی گرفت و به نتیجه نمی رسید، زمین نمی نشست و سراز پا نمی شناخت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در جبهه های نبرد و میدان بسیار جدی و خشک اما پشت جبهه بسیار نرم دل و مهربان بود و آنقدر به اشخاص لطف داشت که آنها را شرمنده خود می کرد.

سردار صابری با بیان اینکه شهید کاظمی و سلیمانی پس از جنگ احساس غبن می کردند، گفت: حاج احمد و حاج قاسم پس از جنگ چون به درجه شهادت نرسیده بودند احساس غبن و شکست می کردند لذا حاج قاسم همیشه از خداوند طلب شهادت داشت.

وی اضافه کرد: قسم می خورم حاج قاسم در دهه نود خواب درستی نداشت و از بیست و چهار ساعت، بیست و یک ساعت تلاش موثر و مفید داشت.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: حاج قاسم با گوشت و پوست و خون خود مقام و منزلت رهبر انقلاب را شناخته بود و قسم می خورم که حاج قاسم مطیع محض ولی فقیه بود و به همین دلیل هم عزیز شد.

وی با اشاره به اینکه با مجاهدت های حاج قاسم و نیروهایش در سپاه قدس، آمریکا به اهدافش در منطقه نرسید، تاکید کرد: بدون شک نقش حاج قاسم در آزاد سازی سوریه و عراق از دست داعش و البته آمریکایی ها بسیار بی نظیر بود و در این جنگ شکست خورده واقعی آمریکا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.