کد خبر : 14041
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اسفند 1402 - 8:33

دستگاه‌های خدمت‌رسان قم در نوروز فعالیت خود را تعطیل نکنند

دستگاه‌های خدمت‌رسان قم در نوروز فعالیت خود را تعطیل نکنند
استاندار قم گفت: همه دستگاه‌های دولتی خدمت‌رسان استان موظف‌اند در ایام تعطیلات نوروز به ادامه فعالیت خود بپردازند و اجازه تعطیلی دستگاه را ندارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سیدمحمد آقامیری در آخرین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم در سال ۱۴۰۲، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو، اظهار کرد: در سالی که گذشت تجربیات خوبی در حوزه‌های مختلف کسب کردیم و حالا با کوله‌بار تجربیات ارزشمند به سال ۱۴۰۳ خواهیم رفت.

وی افزود: سال آینده به لطف خدا و تلاش مدیران استان با تمرکز و انرژی بیشتری به دنبال رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم شریف و انقلابی قم خواهیم رفت؛ در سال جدید به مدیرانی نیاز داریم که با جدیت بیشتری در کنار ما باشند و اهتمام جدی به جهاد خدمتی که در قم رقم خورده داشته باشند. در سال آینده همه ما موظف هستیم در خدمت‌رسانی به مردم سبقت بگیریم.
استاندار قم در ادامه با اشاره به فعالیت دستگاه‌ها در ایام نوروز گفت: کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان توجه داشته باشند که در ایام تعطیلات نوروزی در هیچ شرایطی نباید تعطیل باشند و فعالیت آن‌ها ادامه‌دار خواهد بود.
آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در استان گفت: کلیه واحدهای تولیدی، معادن و شرکت‌ها که در استان قم مشغول به درآمدزایی هستند موظف‌اند نسبت به تعهدات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پایبند باشند. امروز نیازها و مشکلات عمومی در استان وجود دارند که می‌توان از این منبع آن‌ها را برطرف کرد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت نمایشگاه بین‌المللی فرش قم گفت: مدیرکل صمت در طی روزهای آینده وضعیت این پروژه را تعیین تکلیف کند؛ اتحادیه فرش اگر نمی‌‍تواند آن را به اتمام برساند اطلاع دهد تا مدیریت استان نسبت به این موضوع تصمیمی بگیرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعتبارات تملک و دارایی یکی از مهم‌ترین منابعی است که از طریق آن می‌توانیم محرومیت‌زدایی روستاها و شهرستان‌ها را برطرف کنیم، عنوان کرد: در برخی روستاها و شهرستان‌های استان مشکلاتی وجود دارد که به چندین دهه قبل برمی‌گردد؛ ما در مدیریت استان هدف‌گذاری کرده‌ایم تا با استفاده از این منبع مشکلات موجود را برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات شهرداری قم در بهبود وضعیت سیما و منظر شهر گفت: در این جلسه لازم می‌دانم از زحمات آقای سقائیان‌نژاد تشکر کنم، مجموعه مدیریت شهری از ابتدای حضور بنده در استان تا امروز تعاملاتشان با ما افزایشی بوده و در مسائل بهبود فضای سیما و منظر شهر، ساخت سالن‌های ورزشی و سایر موضوعات مدیریت استان را همراهی کردند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: جهاد مسکن‌سازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در بدو ورود به قم بود، به فضل الهی و تلاش مدیران استان این طرح در استان وضعیت خوبی دارد و با سرعت درحال پیگیری است.استاندار قم بیان کرد: مدیریت استان به دنبال این است مسکن را از وضعیت سرمایه‌گذاری خارج کرده و به سبد کالاهای اساسی مردم انتقال دهد، در این صورت است که هیچ سودجویی فرصت پیدا نمی‌کند تا با ورود به بازار مسکن به دنبال سودجویی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.