کد خبر : 4056
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 8:51

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم:

کتابخانه های عمومی اینترنت رایگان ارائه می کنند

کتابخانه های عمومی اینترنت رایگان ارائه می کنند
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم از ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان در کتابخانه مرکزی قم خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مهدی توکلیان از تجهیز و ارائه خدمات اینترنت وای‌فای رایگان کتابخانه مرکزی قم در راستای تکریم ارباب رجوع خبر داد و گفت: کتابخانه های عمومی از دیرباز در استفاده و عمومی سازی فناوری در جامعه پیشگام بوده اند و ارائه خدمات نوین و برنامه‌های متنوع، می تواند در استمرار حیات و بقای کتابخانه های عمومی نقش موثری داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا و با آماده سازی تجهیزات سخت‌افزاری و زیرساخت های لازم، امکان ارائه اینترنت وای فای رایگان به اعضای کتابخانه در کتابخانه‌های عمومی آیت الله خامنه‌ای قم، الزهرا (س)، امام صادق (ع)، ریحانه النبی (س)، علی بن موسی الرضا (ع)، یادگار امام (س)، مریم، نرگس و کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای جعفریه فراهم شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم تصریح کرد: با گذشت دو ماه از افتتاح کتابخانه مرکزی قم، امکان دسترسی رایگان اعضای این کتابخانه به اینترنت پرسرعت رایگان فراهم شده است و اعضای کتابخانه می توانند با مراجعه به مسئول کتابخانه مرکزی، از این خدمات بهره مند شوند.

گفتنی است که اینترنت رایگان کتابخانه مرکزی برای اعضای با مدرک کارشناسی و پایین تر، یک گیگابایت در ماه و برای اعضای با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر، ۳ گیگابایت در ماه خواهد بود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.