کد خبر : 10105
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 8:41

 فرمانده نیروی دریایی سپاه:

عملیات رزمندگان فلسطینی عملیاتی پرشور و حیرت انگیز بود

عملیات رزمندگان فلسطینی عملیاتی پرشور و حیرت انگیز بود
فرمانده نیروی دریایی سپاه در نشست مجمع علما و روحانیون عملیات رزمندگان فلسطینی را عملیاتی پرشور و حیرت انگیز عنوان کرد و گفت : این رزمندگان با انجام این عملیات روح شهدای مظلوم مقاومت و حاج قاسم سلیمانی را شاد کردند.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار علیرضا تنگسیری در نشست مجمع علما و روحانیون استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان که در مرکز امامت نیروی دریایی سپاه در قم برگزار شد عملیات طوفان الاقصی را عملیاتی حیرت‌انگیز عنوان کرد و گفت: این رزمندگان با انجام این عملیات موفقیت‌آمیز روح شهدای محور مقاومت و حاج‌قاسم سلیمانی را شاد کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: اسیر شدن ۱۵۴ صهیونیست و بیش از ۱۰۰ کشته و ۷۵۰ نفر زخمی در این عملیات غرورآفرین که نصیب رزمندگان مقاومت شد، هدیه‌ای بود که از طرف رسول‌الله در ماه ربیع‌الاول نصیب رزمندگان مقاومت شد.

دریادار تنگسیری با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در دوران پس از دفاع مقدس در جمع مجمع روحانیون در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان گفت: نیروی دریایی در حوزه‌های شناوری، پهپادی، و زیر سطحی دستاوردهای مختلفی داشته است که باعث اقتدار آفرینی برای کشور شده است.

وی افزود: ارتقا موشک‌ها تا برد هزار کیلومتر، ساخت انواع پهپادها و ساخت شناور تا سرعت ۹۰ نات از مهم‌ترین دستاوردهای نیروی دریایی سپاه در دوران پس از دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: شناور موشک‌انداز شهید سلیمانی را یکی از دستاوردهای دانشمندان جوان کشورمان عنوان کرد که توان حمل انواع موشک‌های مختلف را دارد.

وی در جمع روحانیون با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس از بعد روحی و معنوی تأثیرگذاری زیادی بر رزمندگان داشت و در زمان جنگ دوشادوش رزمندگان در تمام عملیات های جبهه‌ها حاضر بودند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه روحانیت و انقلاب درهم‌تنیده هستند افزود: استمرار انقلاب به حضور مردم و روحانیت بسته است.

وی افزود: روحانیت در امر بصیرت آفرینی و رشد معنویت در جامعه و فرهنگ‌سازی در بین مردم از پایه‌های مهم انقلاب محسوب می‌شوند و می‌توانند بستر جهاد تبیین و نقش‌برآب شدن توطئه‌های دشمنان را فراهم نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.