کد خبر : 12608
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 9:37

دومین حضور تیم‌های قم در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور

دومین حضور تیم‌های قم در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور
رئیس هیات شمشیربازی استان قم از حضور تیم‌های آقایان و بانوان این استان در مسابقات لیگ برتر شمشیربازی کشور خبرداد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ علی قنبری رئیس هیات شمشیربازی استان قم  با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه فلوره در فصل جدید، اظهار کرد: براساس اعلام فدراسیون شمشربازی کشورمان دور رفت بیستمین دوره این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم از سراسر کشور تا پایان دی‌ماه به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی که در هیات شمشیربازی استان قم داشتیم امسال نیز هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان تیم‌داری خواهیم کرد، تیم صنایع گچ نگین قم که فصل گذشته اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کرد موفق به کسب عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

رئیس هیات شمشیربازی استان قم تصریح کرد: محمد حسین و امیر حسین دهقان نصیری، محمد امین هفته خانکی ، سید محمد مصطفی جابر و علی باقری زادگان به سرمربیگری حمیدرضا ویسی ترکیب تیم صنایع گچ نگین قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی کشور را تشکیل می‌دهند.

قنبری عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان نیز زینب اسدالله زاده، زهرا حافظی، الینا محمدی و پرنیا فرامرزی با سرمربیگری زهرا قنبری در تیم صنایع گچ نگین قم در بخش بانوان حضور دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم صنایع گچ نگین قم امسال با ترکیب بومی وارد مسابقات خواهد شد، گفت: فصل گذشته سعی کردیم با ترکیب جوانان و با تجربه‌ها استفاده کنیم بدین جهت چند بازیکن غیر قمی جذب کرده بودیم، اما امسال با ترکیب کامل بومی در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت تا جوانان نیز این تجربه موثر را کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.