کد خبر : 7932
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 8:27

مسابقات فوتسال به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد

مسابقات فوتسال به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد
مسابقات فوتسال گرامیداشت روز خبرنگار در استان قم قهرمان خود را شناخت و تیم فوتسال فرزندان شهدا قهرمان و تیم خبرنگاران قمی نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ در این رقابت‌ها که به مناسبت ١٧ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار صدا و سیما در مزار شریف و روز خبرنگار در سالن ایثار برگزار شد ۴ تیم «فرزندان شهدا»، «خبرنگاران قم»، «جانبازان» و نیز «دانشگاه شهاب دانش» شرکت داشتند که با برگزاری دو دیدار مقدماتی، تیم‌های «فرزندان شهدا» و «خبرنگاران قم» با غلبه بر دو تیم دیگر به دیدار نهایی راه یافتند.

در بازی فینال که با حضور جمعی از مدیران استان، پیشکسوتان رسانه و ایثارگران برگزار شد، فرزندان شهدا موفق شدند با نتیجه ۵ بر ٢ بر حریف خود پیروز و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

این رقابت‌ها با نام محمد مهدی شریفی خبرنگار شهید استان قم و به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

جوایز تیم‌های برتر این مسابقات در مراسم اختتامیه، توسط معاون فرهنگی ورزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به بازیکنان و کادر فنی آنها اهدا شد.

گفتنی است تیم فوتسال خبرنگاران قم که خود را برای حضور در مسابقات خبرنگاران کشور آماده می‌کند تاکنون بیش از ۲۰ مسابقه دوستانه برگزار کرده و همچنین طبق برنامه کادر فنی تا زمان مسابقات خبرنگاران کشوری چندین مسابقه دوستانه درون استان و برون استانی انجام خواهد داد تا با آمادگی کامل در مسابقات کشوری خبرنگاران که برای نخستین بار قرار است برگزار شود حضور پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.