کد خبر : 570
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 10:42

نماینده مردم قم در مجلس:

اراده لازم برای راه اندازی منوریل قم وجود دارد

اراده لازم برای راه اندازی منوریل قم وجود دارد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اراده لازم برای راه اندازی خط منوریل تا مصلی وجود دارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در برنامه گفتگوی ویژه شبکه استانی نور گفت: تصمیم بر این است که مونوریل در فاز اول تا مصلی راه اندازی شود و با شرکت مپنا هم در این رابطه مذاکراتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه قم و منطقه گردشگری از یکدیگر جدا شده اند افزود: اولویت ما ادامه عملیات عمرانی فرودگاه به وسیله سرمایه گذار قبلی است و اگر این مسئله منتفی شود باید با اتخاذ تصمیمات لازم، فرودگاه به بخش دولتی واگذار شود.

امیرآبادی با اشاره به فعالیت‌های مجلس یازدهم و با بیان اینکه بیشترین نگاه مجلس شورای اسلامی به مشکلات اساسی کشور اختصاص داشته و قوانین وضع شده بیشتر درباره وضع اقتصادی بوده که قانون مالیات بر ارزش افزوده، سامانه ثبت خرید و فروش و قانون جهش تولید مسکن از جمله آنهاست گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بیمه زوج‌های نابارور، مالیات بر خانه‌های خالی و فروش خودرو بدون قرعه کشی بخش دیگری از اقدامات مهم مجلس در دوره فعلی بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری مجلس برای ارائه کالابرگ الکترونیک تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: نحوه تغییر تخصیص سهمیه بنزین به هر ایرانی در بودجه سال ۱۴۰۲ نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به جلوگیری از فرار مالیاتی صد و ده هزار میلیارد تومانی با اجرای قانون مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در انتظار لایحه دولت برای اصلاح سیستم مالیاتی کشور خواهد بود و بالطبع بسیاری از کاسبان خرد با توجه به شرایط، نیاز به پرداخت مالیات در پایان سال مالیاتی نخواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.