کد خبر : 13075
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 9:28

معاون استاندار:

واحدهای نهضت ملی مسکن قم طبق زمان‌بندی مصوب واگذار شود

واحدهای نهضت ملی مسکن قم طبق زمان‌بندی مصوب واگذار شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به لزوم هماهنگی کامل واحدهای مسئول در طرح نهضت ملی مسکن، بر واگذاری واحدهای مسکونی قم در زمان بندی مصوب تاکید کرد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابراهیم معتمدی در جلسه هماهنگی کارگروه ذیل شورای تامین مسکن استان قم که در مجتمع ۵۶۰ هکتاری پردیسان برگزار شد، افزود: هماهنگی بین دستگاه‌های مجری نهضت ملی مسکن از ضروری‌ترین الزامات اجرای به موقع پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: شرکت‌های آب، برق و گاز و اداره‌کل راه و شهرسازی در راستای تکالیف قانونی و جدول زمان بندی مشخص باید آورده‌های خود را در تقسیماتی که از پیش انجام شده‌است، بارگذاری کنند تا شاهد هیچ‌گونه خللی در پیشبرد پروژه‌ها نباشیم.

معاون استاندارقم بیان کرد: هر روز باید جلسات هماهنگی درون و برون دستگاهی برای هماهنگی بیشتر پیمانکاران، بانک‌ها، ادارات کل و شرکت‌های مسئول در این طرح برگزار شود تا از زمان بندی اولیه عقب نمانیم، زیرا مردم روی زمان بندی اعلام شده حساب ویژه کرده‌اند و نباید آنها را معطل گذاشت.

در این نشست که پیرامون بررسی مسایل طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۵۶۰ هکتاری ترتیب یافت، شرکت های مختلف پیمانکاری، نهادهای مسئول و بانک‌های عامل استان قم که بیشترین سهم را در اجرای این پروژه ها دارند به شکل رو در رو مشکلات و مسایل خود را بیان کردند و برای حل این مشکلات به جمع بندی‌های مشترک رسیدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.