کد خبر : 12506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 17:29

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون‌سپاری شد

خدمات نهضت ملی و جوانی جمعیت در قم برون‌سپاری شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با هدف تکریم مراجعین و صرفه جویی در وقت و هزینه آنان، تفاهم نامه چهارجانبه برون سپاری خدمات طرح های نهضت ملی مسکن و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت منعقد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار کرد: با توجه به ثبت نام بیش از ۱۵۰ هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی، و نیاز به پاسخگویی سریع و با دقت به متقاضیان و ذینفعان طرح و از سوی دیگر حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و تکریم آنان، بخشی از خدمات ارائه شده به مراجعین، برون سپاری شده است.

وی افزود: استفاده از بستر الکترونیکی، کاهش سفرهای غیر ضروری شهری، تکریم و افزایش رضایتمندی مراجعین، کاهش بروکراسی اداری از اهداف برون سپاری خدمات اداره کل راه و شهرسازی به دفاتر پیشخوان دولت بوده است.

زنجیرانی در خصوص جزییات این تفاهم نامه توضیح داد: این تفاهم نامه چهار جانبه بوده و فی مابین اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، کانون سردفتران و دفتریاران و شرکت خصوصی مرتبط با دفاتر پیشخوان منعقد شده است.

وی ادامه داد: بخشی از خدمات مربوط به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح نهضت ملی مسکن از جمله تکمیل قراردادهای تنظیمی، اخذ امضای قرارداد از متقاضی، اخذ گواهی امضا ذیل متن تعهدات متقاضی و اخذ امضای سفته ها و کپی برابر اصل نمودن مدارک متقاضیان و افراد تحت تکفل آنان توسط دفاتر پیشخوان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: روزانه تعداد قابل توجهی از مراجعین با صرف و اتلاف زمان و هزینه، از جای جای شهر به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه می کنند که این امر در بعضی از موارد موجب نارضایتی مراجعین و ازدحام بیش از حد اداره کل نیز شده است.

زنجیرانی اظهار کرد: براساس تفاهم نامه منقعد شده بیش از ۲۰ دفتر پیشخوان در نقاط در دسترس و مختلف شهر آماده خدمت به مراجعین در خصوص موارد اعلامی هستند.

وی در پایان اعلام کرد: برنامه ریزی برای برون سپاری سایر خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان به دفاتر پیشخوان، در دستور کار است و پس از انعقاد قرارداد به سمع و نظر مردم و مراجعین این اداره کل خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.