کد خبر : 828
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 9:00

برترین های پارابدمینتون قهرمانی بانوان کشور در قم معرفی شدند

برترین های پارابدمینتون قهرمانی بانوان کشور در قم معرفی شدند
نفرات برتر مسابقات پارابدمینتون قهرمانی بانوان کشور روز یکشنبه با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی مشخص شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ نایب رئیس هیات بدمینتون استان قم در حاشیه برگزاری این رقابت ها  اظهار داشت: اقدس زالی پور از فارس و مریم باقری از اصفهان نفرات اول و دوم کلاس wh۱ شدند و در این کلاس سلیمه سادات حسینی از اصفهان و مریم دهقان از اصفهان به صورت مشترک سوم شدند.

زینب دوستی بیان کرد: در کلاس wh۲ فتانه پورات از خراسان رضوی و فاطمه بلور چشم از فارس اول و دوم شدند و سمانه محسن پور از گرگان و مریم حیدری از یزد مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در کلاس su۵ پروانه ختایی از استان مرکزی اول شد و فاطمه روزی طلب از فارس مقام دوم را کسب کرد ضمن این که در این کلاس مونا کامیاب از اصفهان و رضوان ناصری از خراسان جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.

دوستی ادامه داد: در کلاس sl۳ خدیجه انوری از ایلام به مقام قهرمانی دست یافت و مینا جعفری از اصفهان دوم شد و شادی جهان پناه از فارس و فاطمه جعفری از خراسان رضوی مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در کلاس sl۶ سعیده سادات جمدی از اصفهان به مقام اول دست یافت و عارفه زهرا اسدی از یزد دوم شد و عنوان سومی مشترک به محدثه حرّی از اصفهان و پریناز شاهین از اصفهان رسید.

وی بیان کرد: در کلاس sl۴ ثنا باقری از فارس، سمانه یزدانی از خراسان جنوبی و فاطمه طاهری از اصفهان به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.