کد خبر : 3855
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 9:01

به ما حتی دوچرخه‌ هم ندادند چه برسد به ماشین!

به ما حتی دوچرخه‌ هم ندادند چه برسد به ماشین!
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پی حواشی ایجاد شده درپی استیضاح وزیر صمت، گفت: به ما حتی دوچرخه‌ هم ندادند چه برسد به ماشین!
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در سومین گردهمایی و هم اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر مقدس قم در سالن جلسات رضوان شهرداری قم حاضر و سخنان حاشیه‌ای مطرح کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخشی از این سخنان، اظهار کرد: در خصوص استیضاح وزیر صمت، ماشین که نه حتی دوچرخه‌ای هم به شخصی داده نشده است.

وی ادامه داد: ولی اگر در عرصه دیگری در قالب رشوه‌ای به شخصی ماشینی داده شده است باید افشا و اعلام شود.

ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.

وی عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد بخاطر تخلف عده‌ای تمام چهره نظام جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی که از ارکان جمهوری اسلامی است، آسیب ببیند.

همچنین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: درخواست عاجزانه دارم از هیأت رئیسه مجلس، خودروسازان و هر نهادی که امتیاز و پولی از آن در می‌آید، بررسی کنند که اگر هر چیزی خلاف قانون عمومی دریافت کرده‌ام، چه خودم و چه خانواده و بستگانم و چه تمام وابسطه گان به من، آن را به مردم اعلام کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.