کد خبر : 13607
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 8:55

استاندار قم:

دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است

دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات مصداق جهاد تبیین است
استاندار قم مشارکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: باید با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه به وظیفه‌ای که در خصوص جهاد تبیین داریم، عمل کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید محمد آقامیری جمعه شب در آیین یادواره شهیدان محله تولید داروی قم، در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این شهر طی سخنانی پیروی نکردن مردم از رهبری و پابند نبودن آنان به ارزش‌های انقلاب اسلامی را از خواسته‌های دشمنان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب امر کردند به اینکه ما باید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: شرکت در انتخابات، گوش دادن به حرف ولی فقیه و اعلام پشتیبانی از نظام‌ اسلامی است.

این مقام ارشد اجرایی در استان اظهار کرد: وقتی ما از نظام حمایت کنیم، یک مشت و سیلی محکمی را به دشمن زدیم و انتقام سختی گرفته‌ایم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه جاری بیان داشت: شهیدان به ما گفتند حضرت امام را تنها نگذارید، ما نیز باید با شرکت در انتخابات این کار را انجام دهیم.

وی با ذکر این نکته که رهبر انقلاب آرمان‌های حضرت امام را دنبال می‌کنند خاطرنشان کرد: آرمان‌های امام همین چیزهایی است که امروز داریم می‌بینیم و باید این آرمان‌ها را حفظ کنیم.

استاندار قم گفت: اگر ما با هر سلیقه‌ای رای خود را به صندوق بیاندازیم، این اقدام به مثابه انگشت کردن در چشم دشمن است.

آقامیری یادآور شد: ما امروز نه تنها برای حضور در انتخابات تکلیف داریم، بلکه یک وظیفه اضافی هم داریم و آن جهاد تبیین است.

این مقام مسوول همچنین تصریح کرد: اهمیت حضور در پای صندوق‌های رای در روز یازدهم اسفند باید برای همگان تبیین شود.

وی با بیان این مطلب که باید ارزش این رای‌هایی که به صندوق انداخته می‌شود را بدانیم گفت: رای مردم اگر اثر نداشت، دشمن این همه برای رای ندادن تبلیغ نمی‌کرد.

استاندار قم اضافه کرد: رای مردم اگر بی فایده بود، دشمنان برای حضور در پای صندوق‌ها دغدغه‌ای نداشتند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم ما پشت سر رهبرشان ایستاده‌اند تصریح کرد: چون رهبر انقلاب برای حضور در انتخابات امر فرمودند، ما هم در روز یازدهم اسفند در ابتدای صبح و در نخستین لحظه‌های رای گیری پای صندوق رای خواهیم رفت.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه با حضور در پای صندوق‌ها چند هدف را پی‌گیری خواهیم کرد گفت: به یاری خدا در ادامه همان سیلی که مردم شریف قم در ۲۲ بهمن به صورت دشمن زدند، سیلی دوم را نیز روز یازدهم اسفند خواهند زد.

وی ایجاد یاس و ناامیدی در دشمن را دومین هدف از حضور در پای صندوق‌های رای عنوان کرد و افزود: اکنون آمریکا و ایادی آن و به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی دشمن ملت ایران هستند.

استاندار قم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آرزو دارد ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کند افزود: این رژیم به خوبی می‌داند که ملت ما پای نظام‌شان ایستاده‌اند.

وی یادآور شد: رهبر انقلاب، زمان حیات رژیم صهیونیستی را مشخص کردند، البته بعد نیز فرمودند ما ۲۵ سال به این رژیم فرصت دادیم، اما برای سقوط خیلی عجله دارند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دشمنان یک روزی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های جهانی بودند، اما امروز خودشان در حالت انزوا به سر می‌برند.

این مقام مسوول با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قطعا به سقوط نزدیک است گفت: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی، هم در داخل و هم از سوی سازمان‌های بین‌المللی منزوی شده است.

آقامیری افزود: رژیم صهیونیستی، مردم مظلوم غزه را سلاخی می‌کند و هیچ سازمانی نیز آن را محکوم نمی‌کند، سازمان‌های بین‌المللی
وقتی اعتبار دارند که فقط حرف آمریکا را بزنند.

استاندار قم در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خون شهیدان غزه، رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک می‌کند و ما به این واقعیت یقین داریم.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن است و ما نباید کاری که باعث خوشحالی این رژیم می‌شود را انجام دهیم.

وی با بیان این مطلب که برای آمریکا و رژیم صهیونیستی جان مردم ارزش ندارد اضافه کرد: مردم ایران یازدهم اسفند با حضور خود، ماهیت پلید استکبار را به جهانیان ثابت خواهند نمود.

وی یادآور شد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیش از ۶۰۰ خبرنگار خارجی حضور مردم را مخابره کردند، بعد از ۴۵ سال، مردم همچنان حامی این انقلاب هستند، در جهان هیچ انقلابی را مانند انقلاب اسلامی نداریم.

استاندار قم همچنین وضعیت یمن و کشورهای حوزه خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و با ذکر این نکته که ما یقین داریم که انقلاب اسلامی صادر شده است خاطرنشان کرد: روزگاری اگر ایران قصد انجام کاری را داشت، باید از ارباب خود اجازه می‌گرفت، ولی امروز هر اتفاقی که در دنیا می‌گذرد باید نظر این کشور را هم بگیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر نظر ایران پشت اقدام‌های بین‌المللی نباشد، به طور حتم محکوم به شکست است.

استاندار قم بیان کرد: این اقتدار ملت ایران و جمهوری اسلامی است که برگرفته از خون پاک بیش از ۳۰۰ هزار شهیدی است که در راه اسلام تقدیم شده‌است.

آقامیری با بیان اینکه همه شهیدان برای ما شاخص هستند تصریح کرد: کوچه‌های خود را به نام شهیدان مزین کرده‌ایم که فراموش نکنیم چه کسانی رفتند تا ما بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.