کد خبر : 14481
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 9:06

رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

تصویب جذب ۲۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای تکمیل خط یک قطار شهری قم

تصویب جذب ۲۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای تکمیل خط یک قطار شهری قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم از تصویب جذب اوراق مشارکت ۲۵ هزار میلیارد ریالی برای بهره‌برداری و تکمیل خط یک قطار شهری قم خبرداد و گفت: در سال جدید پروژه‌های شهری با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محسن محرری پیش از ظهر امروز در یک‌صد و بیست و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم،‌ اظهار کرد: از ابتدای امسال جذب ۲۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت جهت بهره‌برداری و تکمیل خط یک قطار شهری قم مصوب و ابلاغ شده‌است.

محرری در ادامه افزود: به زودی منزل شهید هسته‌ای محسن فخری زاده در قم تملک و منزل این شهید گرانقدر به خانه موزه تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۷ درصدی بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۲، افزود: با تحقق این عدد امید می‌رود در سال جاری اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری بگیرد.

رییس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت ریزی در منطقه چهل اختران و تملک پلاک‌های این منطقه آغاز شده و پروژه با سرعت خوبی درحال پیشرفت است.

محرری با بیان اینکه مکان مسجد مقدس جمکران از طرح جامع مشخصی برخوردار نیست و مسئولیت این طرح از مجموعه شهری قم گرفته شده است گفت: باید طرح جامع مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) در سطح ملی تصویب و تلاش های لازم برای جبران عقب ماندگی آن انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر قم در پایان گفت: شهرداری قم با احداث گلخانه‌های اختصاصی در بوستان غدیر به صورت کامل در تولید گل و گیاه خودکفا شده و فقط نهال‌های مورد نیاز را از شهرهای دیگر خریداری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.