کد خبر : 13983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 8:30

مدیرکل غله قم:

یک‌هزار و ۶۹۶ تُن برنج و شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان در قم تخصیص یافت

یک‌هزار و ۶۹۶ تُن برنج و شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان در قم تخصیص یافت
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: یک‌هزار و ۶۹۶ تُن برنج خارجی و شکر برای مصرف خانوار و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال در استان تخصیص یافته‌است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سعید محمدی  در همین رابطه بیان داشت: از میان سهمیه کالاهای اساسی تخصیص یافته به استان برای عرضه، یک‌هزار و ۱۶ تُن برنج خارجی و ۶۸۰ تُن نیز محصول شکر است که برای مصرف خانوارهای قمی در مراکز فروش توزیع می‌شود.

وی افزود: در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال با مشکلی مواجه نیستیم و حداقل به اندازه نیاز چندماه آینده استان کالاهای مورد نظر در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ذخیره سازی شده‌است.

وی ادامه داد: در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز استان در این ایام نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده‌است و ما با وضعیت مطلوب از نظر ذخیره سازی گندم و تولید آرد مورد نیاز نانوایی‌ها، به استقبال ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال رفته‌ایم.

محمدی گفت: در خصوص نحوه فعالیت نانوایی‌های استان در ماه مبارک رمضان برای پاسخ به نیاز بیشتر مردم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفته و اتحادیه نانوایان در این خصوص اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی افزود: همچنین ما بسترهای لازم برای گسترش ساعت کار نانوایی‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌ که متقاضی فعالیت تا زمان سحر هستند را فراهم کردیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد:‌ خیران عزیز هم در این ایام می‌توانند از طریق دستگاه کارت خوان نانوایی و همچنین استفاده از برنامه کاربردی «نظر» که در فروشگاه مجازی مایکت قابل دریافت است،‌ نسبت به انجام این کار خداپسندانه در این ماه مبارک اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.