کد خبر : 11816
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 9:16

دادستان عمومی و انقلاب قم مطرح کرد:

قتل جوان قمی بر سر نوبت ساندویج

قتل جوان قمی بر سر نوبت ساندویج
دادستان عمومی و انقلاب قم از رسیدگی به پرونده قتل یک جوان ۲۷ساله در درگیری و نزاع با جوانی ۲۸ساله برای خرید یک ساندویچ فلافل از دست‌فروش خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  از روابط‌عمومی دادستانی قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن غریب روز شنبه در گفت‌وگویی افزود: در پی وقوع یک نزاع با چاقو منجر به قتل در شهریور سال جاری پرونده در شعبه سه بازپرسی استان تشکیل و با صدور دستورات قضایی و انجام اقدام‌های فنی متهم دستگیر شد.

 وی گفت: مقتول پس از اینکه با دوستان خود دورهمی شبانه‌ای داشته و مشروبات الکلی مصرف می‌کند در ساعت حدود ۲۳ به همراه دوست خود برای خرید ساندویچ فلافل به دست‌فروش وانتی اطراف محل می‌رود و با جوان دیگری که در حال خرید ساندویچ بوده بر سر نوبت شروع به دعوا و نزاع می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه هر دو طرف این نزاع سلاح سرد حمل می‌کردند افزود: متأسفانه پرتاب چاقو از سوی هر دو جوان در این نزاع و اصابت آن بر سینه و قلب یکی از آنها منجر به قتل این جوان بر اثر شدت صدمات وارده می‌شود.

 دادستان قم با هشدار به خانواده‌ها در نظارت و کنترل فرزندان و اخطار به جوانان در خصوص عواقب غیرقابل‌جبران حمل و استفاده از سلاح سرد تصریح کرد: مطابق ماده ۶۱۷ قانون مجازات اسلامی هر کس به‌وسیله چاقو یا هر اسلحه دیگر تظاهر یا قدرت‌نمایی کند یا آن را وسیله مزاحمت اشخاص یا اخاذی یا تهدید افراد قرار دهد یا با کسی گلاویز شود درصورتی‌که از مصادیق محارب نباشد به حبس از ۶ ماه تا دو سال و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

 غریب اظهار داشت: متأسفانه حمل سلاح سرد در هنگام بروز خشم و درگیری جوانان اغلب منجر به وقوع حوادث جبران‌ناپذیر و ارتکاب جنایت در بین آنها می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.