کد خبر : 231
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مهر 1401 - 21:34

گزارشی از اهداف این روزهای دشمنان؛

دشمن کرامت زن را هدف گرفته‌ است/ دشمنان به دنبال حذف حجاب از جامعه ایرانی هستند

دشمن کرامت زن را هدف گرفته‌ است/ دشمنان به دنبال حذف حجاب از جامعه ایرانی هستند
این روزها دشمنان به اسم مهسا امینی، حجاب و چادر را هدف قرار داده اند و با کشیدن چادر از سر زن ایرانی و تحریک جوانان به دنبال رسیدن به این هدف هستند که باید گفت مانند گذشته زهی خیال باطل.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ قبل از آنکه اسلام وارد ایران شود زنان ایرانی از حجاب کامل برخوردار بودند و به عنوان برترین و معروفترین زنان در دنیا  شناخته می شدند.تمدن پژوهانی همچون ویل دورانت درباره زنان دوران هخامنشیان معتقد است که آنها تنها زمانی از خانه بیرون می آمدند که به صورت خود پوشیه زده باشند و هرگز آشکارا با مردان جامعه اختلاط نداشتند، همچنین در منابع یونانی نیز آمده که در زمان هخامنشیان هرگاه لازم بود، زنان ایرانی از خانه خارج شوند، درون چادرهای در بسته ای قرار می گرفتند.
با اینکه استفاده از چنین چادری را ویژه ثروتمندان می دانستند اما افراد عادی جامعه نیز از مشابه کوچکتر آن استفاده میکردند و حتی پژوهشگران گفته اند این چادر که پوششی برای زنان بوده، به تدریج ظاهر آن تغییر کرده و به صورت امروز در آمده ولی نام چادر همچنان بر آن باقی مانده است از آنجا که ایرانیان از دیرباز به پاکدامنی اهمیت می دادند، زنانشان با چادر یا پوشش های دیگری که آنها را میپوشاندند و در میان مردان ظاهر می شدند.
این در حالی است که امروزه و بعد از انقلاب اسلامی دشمنان دریافتند که از هیچ توطئه و نیرنگی برای گمراه کردن زنان و جوانان ایرانی نمی توانند استفاده کنند، پس وارد فرهنگ اصیل ایرانی شدند و برای جوانان ایرانی مخصوصا دختران و زنان برنامه ریزی های بلند مدتی انجام دادند که حجاب یکی از این موارد مهم می باشد که رهبر انقلاب نیز به خوبی به آن اشاره کردند.

دشمنان به دنبال حذف حجاب از جامعه ایرانی هستند
این برنامه ریزی ها به گونه ای  می باشد که حتی در زمان هایی که ایران تحریم بود باز هم شرکت ها و برندهای مهم خارجی پوشاک در ایران به راحتی به فعالیت های خود ادامه می دادند و یا برندهایی جدید وارد بازار ایران برای جذب جوانان به سوی خود می شدند.
این در حالیست که امروزه در برنامه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی شاهد القای بدحجابی و برنامه‌هایی هستیم که مطابق با عقاید و فرهنگ و رسوم خود کشورهای غرب و شرق نیست بلکه تنها هدف آنان تخریب افکار و اذهان جوامع اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به سرگذشت آندلس گفت: فعالیت جوامع غربی و ضد اسلامی دنیای امروز کاملا تکرار جریان آندلس است که پس از شکست‌های پی در پی اروپاییان تصمیم گرفتند با رواج مفاسد مسلمانان را از پای بندی به باورهای دینی بازدارند.
وی با اشاره به ناخرسندی غرب از پیشرفت و موفقیت‌های ایران در زمینه علمی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی، و… اذعان داشت: این پیشرفت ها برای جوامع غربی ناخوشایند است لذا با ایجاد شبهه و نفاق و برهم زدن نظم و امنیت فکری، اقتصادی و …. یأس و نا امیدی مسلمان را از حکومت اسلامی در دستور کار خود دادند.
با این وجود زن مسلمان ایرانی همواره مفتخر به داشتن حجاب برتر بوده است. حجاب از آن رو واجب شد که زن بتواند در اجتماع آزادانه و آسوده حاضر شود و برخلاف آنچه غافلان و مغرضان می گویند، حجاب، وسیله نگه داشتن زن ها در پستوی خانه ها نیست. امروزه زنان محجبه ایرانی، در تمام عرصه ها به موفقیت های بزرگی دست می یابند و آنانی که حجاب برتر- یعنی چادر- را انتخاب کرده اند موفق ترند.
از طرفی مقام معظم رهبری بااشاره به مسئله حجاب در جامعه و اینکه دشمن درصدد است تا از نقاط ضعف کشورمان استفاده کند تا بر کشور آسیب بزند می فرمایند: انسان در معرض آسیب قرار دارد و همه باید مراقب رفتار خود باشیم و بدانیم برخی مظاهرِ خودنمایی، بی تقوایی و رعایت نکردن حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه دارد و در این زمینه باید خود زنان، بیشتر مواظبت کنند.
همچنین ایشان به حجاب به معنای منزوی کردن زن نمی باشد اشاره کرد و گفت:اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد، این، یک برداشت کاملاً غلط است. مسئله حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی قید و شرط زن و مرد در جامعه است؛ زیرا آمیزش و اختلاط بی قید و شرط، هم به ضرر جامعه و هم به ضرر زن و مرد، به خصوص به ضرر زن است. ۲۶/۱۰/۶۸

دشمن کرامت زن را هدف گرفته‌  است
حال این روز ها باز هم دشمن با رمز مهسا امینی فعالیت های خود را در خصوص حمله به حجاب و چادر زن ایرانی شروع کرده است. امروز خود این منافقین اعلام کرده اند که سرنوشت مهسا امینی برای آنها هیچ اهمیتی ندارد و فقط به دنبال اهداف خود هستند و می خواهند از این آب گل آلود ماهی خود را صید کنند.
از همین رو دکتر فاطمه جوادی؛ دانشیار دانشگاه تهران و رئیس مرکز تحقیقات راهبردی بانوان و خانواده بسیج اساتید کشور در گفتگویی فارس با اشاره به استفاده ابزاری از حضور و اسم زنان در آشوبهای اخیر گفت: به نظر من اگر نظام سلطه می‌خواست موفق بشود اشتباه کرد که این برگش را زود رو کرد. ما برای موضوع زن برنامه داشتیم و داریم. مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۱ از «الگوی سوم زن مسلمان» صحبت کردند. زنی که نه شرقی است و نه غربی. بلکه زنی است که تاریخ و تمدن می‌سازد. زن پیش ما تا اینجا بالاست اما دشمن از طریق مخلوقی به نام علینژاد به بچه‌های ما دستور می‌دهد که روسری‌هایتان را در آتش بیاندازید. که چه بشود؟ بعد شبکه‌های خودشان از طرف دیگر برنامه بسازند و بگویند که مسئله حجاب و ناموس نیست، ما دلمان می‌خواهد برای انجام هرکاری آزاد باشیم. در این تفکر اولین کسی که ضربه می‌خورد زن است. کرامت و منزلت زن توسط اینها ضایع می‌شود.
وی ادامه داد: باید بدانیم که دشمن با هویت ما کار دارد. مشکل دشمن حجاب اختیاری و اجباری نیست. این را باید به جوانها توضیح داد و تبیین کرد. جوانها باید بدانند که مشکل دشمن هویت دینی ماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.