کد خبر : 11839
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 12:10

استاد حوزه علمیه قم:

تفکر نژاد برتر رژیم صهیونیستی، تفکر بسیار خطرناکی است

تفکر نژاد برتر رژیم صهیونیستی، تفکر بسیار خطرناکی است
استاد دروس خارج حوزه علمیه با اشاره به اینکه امروز تفکر مقاومت در جهان خودنمایی می‌کند، گفت: تفکر برتری‌جویی و نژاد برتر که در رژیم صهیونیستی وجود دارد تفکر بسیار خطرناک است که اگر از این مرحله عبور کنند به سراغ دیگر ادیان و مردم بی‌گناه خواهند رفت.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در میزگرد «طوفان‌الاقصی و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی» که در دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا برگزار شد، با اشاره به جبهه مقاومت و تأثیر آن در جهان، اظهار داشت: جریان طوفان الاقصی و حرکت رخ داد یک مقطع تاریخی حساب می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اخیر طوفان الاقصی یک عملیات قهرمانانه، بزرگ و مؤثر بود که یک مقطع را ایجاد کرد و اگر در بُعد کلان در خصوص آن صحبت کنیم یک مقطع جهانی را ایجاد کرد و اگر در بُعد منطقه‌ای باشد یک مقطع بسیار مهم در منطقه را ایجاد کرد.

این استاد دروس خارج حوزه علمیه اضافه کرد: در این عملیات ابتکار عمل در دستان جبهه مقاومت بود که پشت آن یک تفکر انقلابی، دینی و مقاومت قرار داشت و آن را پشتیبانی می‌کرد.

وی افزود: امروز تفکر مقاومت در جهان خودنمایی می‌کند به‌گونه‌ای که در برخی مناطق به عمل رسیده و در برخی مناطق دیگر درحال‌رشد است.

حجت‌الاسلام بنیادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: در سخنرانی‌های چند دیدار اخیر مقام معظم رهبری در خصوص رژیم صهیونیستی تعابیری دیده می‌شود؛ مانند ضربه غیرقابل‌ترمیم، ضربه‌فنی شدن صهیونیسم و… که بی‌سابقه است.

وی ابراز داشت: در عملیات اخیر، فرماندهی جبهه صهیونیسم توسط آمریکا با لحاظ پشتیبانی تجهیزاتی و حضور میدانی انجام شد و البته دیگر کشورها هم برای حمایت به این کشور سفر کردند و البته این حمایت‌ها از عرصه سیاستمداران عبور کرده؛ مانند حضور ایلان ماسک؛ همه این مسائل نشان دهند بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضربه‌فنی شدن رژیم صهیونیستی را می‌رساند.

این استاد برجسته حوزه با اشاره به اینکه جبهه مقاومت و مردم فلسطین  تا جایی که در توان خود به لحاظ مقاومت داشتند را انجام دادند، گفت: اسرائیلی‌ها در کودک کشی که سال‌هاست انجام می‌دهند عمدی است چرا که آنها می‌خواهند قدرت آینده و عقبه مقاومت را از بین ببرند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در این ۷۵ سال و یا ۱۰۶ سال با تفکر مظلوم‌نمایی در دنیا به دنبال اهداف خود بوده است و در همین راستا با سانسورهای رسانه‌ای نگذاشته اخبار درست به گوشش جهانیان برسد؛ اما طوفان الاقصی این مسئله را از بین برد و چهره واقعی این جنایت‌کاران برای همه مردم دنیا رو شد.

حجت‌الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: امروز حتی کسانی که زیر پرچم اسرائیل در حال زندگی هستند نسبت به تفکر دولت خود مطلع شده‌اند و دیگر صحبت‌های آنها را قبول ندارند.

وی تأکید کرد: تفکر برتری‌جویی و نژاد برتر که در رژیم صهیونیستی وجود دارد تفکر بسیار خطرناک است که اگر از این مرحله عبور کنند به سراغ دیگر ادیان و مردم بی‌گناه خواهند رفت؛ اما امروز عملیات طوفان الاقصی این تفکر را پژمرده و در حال ازبین‌بردن کرده است.

این استاد دروس خارج حوزه گفت: در جریان عملیات طوفان الاقصی یک نکته بسیار واضح و روشن است آن هم ازهم‌پاشی و به‌نوعی در حال فروپاشی تفکر صهیونیستی است.

وی ادامه داد: امروز نخبگان رسالتی بر دوش دارند و باید با تفکر نخبگانی برخی مسائل را به مردم توضیح دهند. باید ابعاد و زوایای مختلف این عملیات مطرح شود.

حجت‌الاسلام بنیادی افزود: رهبر فرمودند آینده، آینده فلسطین است و این یک کد از سوی رهبری است. باید بدانیم که تفکر فلسطینی روزبه‌روز در جهان درحال‌رشد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.