کد خبر : 14160
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 9:15

شهردار قم خبر داد:

آزادسازی ۹۰ ملک در پروژه ساماندهی قبرستان نو قم

آزادسازی ۹۰ ملک در پروژه ساماندهی قبرستان نو قم
شهردار قم گفت: پروژه ساماندهی قبرستان نو که وضعیت سیما و منظر و ترافیک خیابان امیرکبیر را ساماندهی می‌کند در حال پیگیری بوده و تا کنون ۹۰ ملک در این پروژه آزادسازی شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: پروژه‌های هسته مرکزی شهر قم محور اقدامات شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ بود که از جمله می‌توان به پروژه ساماندهی قبرستان نو اشاره کرد که ۵ هکتار فضای باز شهری اطراف حرم مطهر ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۹۰ ملک در این طرح آزادسازی شده است، افزود: این پروژه وضعیت ترافیکی و سیما و منظر غرب حرم مطهر را ساماندهی خواهد کرد.

شهردار قم خاطرنشان کرد: در پروژه چهل اختران، پارکینگ آماده شده و آزاد سازی نیز در حال انجام است و ادامه خیابان برقعی نیز در حال بررسی و اجرای مقدمات است.

سقائیان‌نژاد تصریح کرد: ۶۴ مغازه در مجاورت حرم مطهر باید آزاد شود و ۱۶ پلاک فرسوده نیز اطراف حرم قرار دارد که عبور و مرور مردم را دچار مشکل می‌کند و تصمیم داریم با استفاده از اراضی ۴۸ هکتاری برای این املاک شرایط بهتری ایجاد کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از پروژه‌های مهم سال آینده تونل امام موسی صدر در خیابان اراک است که پروژه‌ای بسیار حساس بوده و نزدیک به دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.