کد خبر : 4762
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 17:42

جانشین فرمانده کل سپاه:

انقلاب اسلامی نقطه عطف مقاومت در برابر استکبار جهانی است

انقلاب اسلامی نقطه عطف مقاومت در برابر استکبار جهانی است
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پیش از انقلاب اسلامی هیچ کشوری توان مخالفت با رژیم آمریکا را نداشت، اما با صبر، مقاومت و عظمت ملت ایران امروز شاهد مخالفتهای بسیاری با نظام سلطه هستیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش گرامیداشت طلاب شهید این شهرستان دزفول، پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره اتحاد ملت و پیروی از امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: پیش از انقلاب اسلامی هیچ کشوری توان مخالفت با رژیم آمریکا را نداشت، اما با صبر، مقاومت و عظمت ملت ایران امروز شاهد مخالفت‌های بسیاری با نظام سلطه هستیم.

وی افزود: دشمنان همواره از امکانات مادی زیادی برخوردار بوده اند، اما به مدد الهی ما توانسته ایم در عرصه‌های مختلف پیروز مبارزه استکبار جهانی بوده ایم.

سردار فدوی به پیروزی‌های پی در پی ایران اسلامی برابر جبهه مستکبران اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد تغییر هندسه (قدرت) در جهان بودیم.

وی با اشاره به قدرت بازدارنده نظام اسلامی در مقابل دشمنان گفت: ما در طول این سال‌ها نشان دادیم که توان دفاع از خود را داریم و صبر و مقاومت مردم ما نیست درس بزرگی به کل جهانیان داده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اغتشاشات پاییز گذشته گفت: در پاییز شاهد آخرین نمونه از دشمنی دشمنان بودیم و اشتباه محاسباتی مستکبران این اغتشاشات را به وجود آورد، اما ملت و انقلاب اسلامی ما توانست از این آزمون نیز سربلند خارج شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.