کد خبر : 12545
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 18:58

رییس دفتر مقام معظم رهبری:

رییس جمهوری آمریکا در جنایات علیه مردم غزه شریک است

رییس جمهوری آمریکا در جنایات علیه مردم غزه شریک است
رییس دفتر مقام معظم رهبری بااشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس درغزه گفت: رییس جمهوری آمریکا در جنایات علیه مردم غزه شریک است و باید در برابر حمایت و تجهیز نظامی اسرائیل غاصب پاسخگو باشد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی عصر پنجشنبه در سیزدهمین اجلاسیه علمای بلاد، افزود: درهمین حال نتانیاهو پس از شکست در رسیدن به اهداف خود در جنگ غزه به وضعیت جنون رسیده است و امروز در آرزوی صلح و سازش با حماسی است که حاضر به اتمام جنگ بدون آزادی تمامی زندانیان خود نیست.

وی با تاکید بر اینکه داستان غزه، داستان مردم فلسطین است و بس، اضافه کرد: ایران در این حملات دخالت ندارد اما جبهه مقاومت، از ایران در دفاع از حقوق خود الگو گرفته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران به حدی از قدرت و بازدارندگی رسیده‌اند که امروز دست نیاز روسیه و چین در تجهیزات پیشرفته نظامی به سمت ایران است.

محمدی گلپایگانی گفت: مقام معظم رهبری جلسات مستمری با فرماندهان نظامی دارد و ایشان پیشرفت‌های نظامی را هدایت می‌کنند.

وی با مطرح کردن این سوال که آیا تقویت انقلاب اسلامی وظیفه حوزه علمیه است یا خیر؟ اظهار داشت: اگر این نظام تضعیف شود در آینده هیچ کس نمی‌تواند در دفاع از ارزش‌های دینی و نوامیس خود سخنی بر زبان بیاورد.

وی همچنین بیان داشت: دشمن بر روی مساله حجاب و فرهنگ زیست عفیفانه برنامه ریزی کرده است و باید خانواده‌ها در مرتبه نخست نسبت به مساله عفاف و حجاب حساسیت لازم را داشته باشند.

وی بیان داشت: نسل امروز و فردا باید نسبت به گذشته تاریخی حوزه علمیه شناخت و فهم کاملی داشته باشند؛ علمای بزرگ زمانی که می‌خواستند حوزه علمیه قم را دایر کنند با مخالفت شدید رضاشاه همراه شدند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: زمانی در این کشور وضعیت مباحث دینی به حدی در خفقان بود که حتی طلاب حوزه علمیه بصورت مخفیانه مجالس عزا و روضه برپا می‌کردند.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز وضعیت فرهنگی و دینی کشور نسبت به گذشته کاملا متفاوت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.