کد خبر : 12724
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 20:02

پایان مسابقات تیراندازی در قنوات

پایان مسابقات تیراندازی در قنوات
چهارمین دوره مسابقات تیراندازی با سلاح گلوله زنی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی قنوات به پایان رسید.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ چهارمین دوره مسابقات تیراندازی با سلاح گلوله زنی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفی ورزشکاران و تیم‌های برتر به میزبانی قنوات به پایان رسید.

در بخش انفرادی کلاس ۳۰۰ متر مهدی مددی از استان مرکزی قهرمان شد و محمد حسین علی آبادی فارس و مهدی شیخ زاده از هرمزگان در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در بخش انفرادی کلاس ۶۰۰ متر خوارزم فرزانه از استان تهران، محسن رفعتی از استان فارس و سید مصطفی موسوی از استان قم عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی کلاس ۹۰۰ متر، محمد مهرزاد از استان تهران بر سکوی نخست ایستاد، بهنام مولایی از خوزستان نایب قهرمان شد و عنوان سومی به مهدی شیخ زاده از استان هرمزگان رسید.

در بخش تیمی کلاس ۳۰۰ متر، تیم شهید هاشمی قم با ترکیب فرشید سعادتمند، سید مصطفی موسوی، حسن کریم زاده، حسن صیاد و سید احمد نیکبخت به عنوان قهرمانی رسید. در ۶۰۰ متر تیمی تهران قهرمان شد و تیم شهید هاشمی قم هم در جایگاه سوم قرار گرفت و در ۹۰۰ متر هم تیم فارس قهرمان شد.

۱۳۴ تیرانداز از سراسر کشور در چهارمین دوره مسابقات تیراندازی با سلاح گلوله زنی به میزبانی شهر قنوات با یکدیگر رقابت کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.