کد خبر : 1746
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 14:15

اعلام فراخوان جشنواره گرافیک رضوی در قم

اعلام فراخوان جشنواره گرافیک رضوی در قم
فراخوان جشنواره گرافیک رضوی از سلسله برنامه‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) امروز در قم اعلام شد.
به این خبر امتیاز دهید

قائم مقام بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در نشست خبری گفت: بیستمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) امسال در حالی برگزار میشود که ۱۶ جشنواره در سطح استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد جواد قاسم پور افزود: استان قم تا چهار سال آینده، میزبان بخش گرافیک جشنواره رضوی خواهد بود.
دبیر جشنواره گرافیک رضوی هم گفت: تفاوت عمده جشنواره امسال با جشنواره‌های قبلی این است که سعی شده خروجی جشنواره کاربردی باشد و در سطح شهر نصب شود و به شکل‌های مختلف در اختیار مردم قرار بگیرد.

مسعود نجابتی افزود: این جشنواره در بخش‌های پرچم و کتیبه شامل پرچم‌های بزرگ شهری، کتیبه‌های کوچک، تصویرسازی با موضوع تصویرسازی داستان‌های کوتاه رضوی برای گروه سنی نوجوان، طنز ترسیمی با موضوع مهربانی و پوستر و گرافیک با موضوعات به تصویر کشیدن مفاهیم و مضامین احادیث امام رضا (ع) و انعکاس آن‌ها در زندگی اجتماعی امروز، نقش و تصویر امامان معصوم در زندگی انسان امروز، فرهنگ عامه و امام رضا (ع)، امام رضا (ع) و تمدن آینده اسلامی ـ ایرانی، امام رضا (ع) و شهدا و جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت در جشنواره برای عموم آزاد و اطلاع رسانی از طریق تارنمای جشنواره به آدرس shamstoos.ir و فرایند ثبت نام و ارسال آثار از طریق پرتال portal.shamstoos.ir انجام و آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.