کد خبر : 2186
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 17:25

اسفند ماه آغاز عملیات ساخت واحد‌های مسکونی اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم

اسفند ماه آغاز عملیات ساخت واحد‌های مسکونی اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم
مدیرکل راه و شهرسازی استان از آغاز عملیات ساخت واحد‌های مسکونی اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان از اسفند ماه خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: قبل از پایان سال، فنداسیون و اسکلت بخشی از واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی در اراضی ۵۶۰ هکتاری کلید خواهد خورد و اجرای بقیه پروژه در سال جدید با سرعت پیگیری می‌شود.

محمد صادقی افزود: برای ۳۰ هزار متقاضی در اراضی ۵۶۰ هکتاری، واحد مسکونی ساخته خواهد شد که تا قبل از پایان سال، عملیات اجرایی بخشی از این واحد‌ها به مرحله فنداسیون و اسکلت خواهد رسید.

وی گفت: ساخت واحد‌های مابقی این تعداد از متقاضیان به فاصله نزدیک و بعد از عقد قرارداد با پیمانکاران آغاز می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان، با اشاره به نحوه انتخاب متقاضیان گفت: به زودی از میان متقاضیانی که ۸۰ میلیون تومان را کامل واریز کرده اند و پروفایل ثبت نامی آن‌ها تخصیص پروژه است، برای تخصیص پروژه‌ها و معرفی به پیمانکار قرعه کشی خواهد شد.

صادقی در خصوص تخصیص این دسته از متقاضیان توضیح داد: تیپ بندی متقاضیان براساس سبد متنوعی از وضعیت آن‌ها مانند دارای دو فرزند به به بالا، یک فرزند، بدون فرزند و. در یک پروژه تخصیص خواهند شد و پس از آن به پیمانکار و پروژه خود متصل می‌شوند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، ملاک انتخاب واحد متقاضی خوش حسابی است که تعداد فرزند یکی از دیگر از مولفه‌های مهم و موثر است.

صادقی در خصوص فاصله زمانی آورده‌ها گفت: برای تمامی متقاضیان ۵۶۰ هکتاری به فاصله هر سه تا چهار ماه پیامک یا دعوت نامه سامانه برای واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان ارسال می‌شود.

وی در خصوص دریافت آورده دوم قبل از شروع عملیات ساخت واحد‌ها مسکونی تصریح کرد: این آورده‌ها برای خرید مصالح و پیش پرداخت پیمانکار خواهد بود که به زودی بخشی از این آورده‌ها برداشت می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در پایان در خصوص آن دسته از متقاضیان که تا کنون آورده خود را تکمیل نکرده اند افزود: این گروه از متقاضیان از اولویت خارج شده اند و متقاضیان تایید نهایی که تاکنون پیامک دریافت نکرده اند، جایگزین آن‌ها شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.