کد خبر : 8565
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 18:13

دستگیری دو باند حرفه‌ای سرقت در قم

دستگیری دو باند حرفه‌ای سرقت در قم
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو باند حرفه‌ای سرقت که اقدام به سرقت منازل و لوازم خودرو کرده بودند خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و همچنین رینگ و لاستیک خوردو‌ها در سطح شهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور افزود: باند سارقان غیر بومی با خودرو‌های تیبا و ساینا وارد شهر قم شده و از منازل شهروندان در مناطق صدوقی، سالاریه و فراشاهی اقدام به سرقت می‌کردند.

وی گفت: پس از بررسی‌های لازم و شگرد‌های پلیسی، هویت ۳ نفر از سارقان شناسایی و پس از انجام تعقیب و مراقبت در شهرستان ملارد، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی، دستگیر و تاکنون به ۱۸ فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند.

سرهنگ عباسعلی پور افزود: از متهمان تعدادی پلاک جعلی و آلات و ادوات مخصوص سرقت منزل از جمله دیلم و پیچ گوشتی و آچار و .. کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همچنین به دستگیری باند ۳ نفره سارقان رینگ و لاستیک اشاره کرد و گفت: این سارقان در مکان‌های خلوت اقدام به سرقت رینگ و لاستیک خودرو‌ها می‌کردند و تا کنون هر چهار چرخ حداقل ۲۰ خودرو را سرقت کرده اند.

سرهنگ عباسعلی پور ضمن توصیه به شهروندان گفت: شهروندان با نصب دزدگیر و همچنین پرهیز از توقف خودرو در مکان‌ها و محل‌های خلوت می‌توانند مانع از وقوع سرقت‌های مشابه شوند.

وی گفت: پرونده این متهمان برای طی مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.