کد خبر : 13648
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1402 - 19:44

مدیرکل راه‌آهن قم خبر داد:

اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران – قم – جمکران

اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران – قم – جمکران
مدیرکل راه‌آهن قم از اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - قم - جمکران و بالعکس علاوه بر ۱۰ رام قطار برنامه‌ریزی‌شده خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ غلامحسین دباغ در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک ولادت امام‌زمان (عج) با اشاره به قطارهای فوق‌العاده قم، اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته برای حضور مردم در جمکران برای مسیر تهران – قم – جمکران قطار فوق‌العاده پیش‌بینی‌شده است.
مدیرکل راه‌آهن قم با اشاره به اختصاص ۶ رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران – قم – جمکران و بالعکس، تصریح کرد: علاوه بر ۱۰ رام قطار برنامه قم – تهران و بالعکس ۴ رام قطار دیگر جهت جابه‌جایی مسافرین در این روز به برنامه حرکت قطارهای قم – تهران اضافه شد.
وی ادامه داد: یک رام قطار ریل باس در شنبه‌شب مورخ ۵ اسفندماه مصادف با شب نیمه شعبان در ساعت ۲۰:۵۰ از تهران به سمت ایستگاه جمکران حرکت می‌کند و برگشت آن نیز فردای همان روز یعنی یکشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۷:۳۰ صبح به سمت تهران خواهد بود.

دباغ خاطرنشان کرد: همچنین یک رام قطار فوق‌العاده در تاریخ ۶ اسفندماه در ساعت ۸:۲۰ از تهران به سمت قم حرکت خواهد کرد و در ساعت ۱۲:۰۰ همان روز ایستگاه راه‌آهن قم راه به مقصد تهران ترک می‌کند.

 وی تصریح کرد: همچنین یک رام قطار دیگر نیز ساعت ۱۶:۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می‌کند و برگشت این قطار به سمت تهران نیز در ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ششم اسفندماه خواهد بود.

 مدیرکل راه‌آهن قم خاطرنشان کرد: قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی در جهت سرویس‌دهی به هم‌وطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.