کد خبر : 8243
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 17:58

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور:

خدمات باکیفیت به زائران اربعین اولویت نخست سازمان راهداری است

خدمات باکیفیت به زائران اربعین اولویت نخست سازمان راهداری است
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه تمرکز اصلی بر ارائه خدمات باکیفیت به زائران اربعین است، گفت: تجهیزات و بخش مهمی از توان این سازمان بر خدمات‌دهی مطلوب به زائران پیاده‌روی میلیونی اربعین متمرکز شده‌است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ رضا اکبری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، افزود: خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین و اتمام پروژه‌های در دست احداث، اولویت اصلی سازمان راهداری در مباحث مربوط به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روزهای پیش رو است.

وی ادامه داد: استان قم به‌خاطر وضعیت پرتردد محورهای ورودی و خروجی و قرارگیری در محور و شاهراه مواصلاتی کشور و ویژگی‌های ترانزیتی و به‌خصوص فرهنگی آن در سطح ملی و جهانی، نیازمند ارائه خدمات باکیفیت‌تری است.

وی اضافه کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور نیازمند مدیران و نخبگانی است که بتوانند، ایده‌ها و طرح‌های موجود در این حوزه را عملیاتی کنند.

مدیرکل سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم نیز در ادامه این آیین، گفت:‌ طی ۲ سال گذشته ۶۶ نقطه حادثه‌خیز استان قم سالم‌سازی شده‌است.

حسین زنجیرانی ادامه داد: همچنین در ۲ سال گذشته بهسازی حدود ۱۰۰ پل در استان قم آغاز شده که بخش مهمی از آنها به مدار بهره‌برداری رسیده و بقیه نیز در آستانه اتمام عملیات عمرانی هستند.

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با حضور رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برگزار و طی آن ضمن قدردانی از خدمات ۲ساله «حسین زنجیرانی»، «محمد پورتیموری» به‌عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان معرفی شد. زنجیرانی مدتی است که به‌عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قم منصوب شده‌است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.