کد خبر : 13589
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 0:44

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد؛

ضرورت مشارکت دستگاه‌ها در توسعه حوزه سلامت

ضرورت مشارکت دستگاه‌ها در توسعه حوزه سلامت
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سلامت و بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضمن تأمین سلامت مردم با بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود امری میسر است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعدازظهر پنجشنبه در گردهمایی مدیران بهداشت رده‌های سپاه اظهار داشت: در مقوله بهداشت تمام برنامه‌های اقتصادی، نظامی و مدیریتی بایستی با سلامت پیوست داشته باشد.

 معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: مقوله بهداشت دارای ابعادی نظیر سلامت جسمانی، روانی و معنوی است که مورد نخست از اهم این ابعاد است.

 فرشیدی ابراز داشت: حوزه سلامت دارای مولفه‌های متعددی است که مسئله اجتماعی از این گروه است و آن بدین معناست که ارتباطات ما با جامعه و اشخاص بایستی مدیریت شده و دارای انسجام رفتاری باشد.

 وی اذعان داشت: مدیریت دارای جوانبی همچون عمل و عمل است که اشخاص دراین‌خصوص افراد را مدیریت می‌کنند تا ضمن حفظ سلامت روانی و اجتماعی، رفاه در جامعه گسترده شود.

 معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سلامت و بهداشت بسیار حائز اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌های اجرایی ضمن تأمین سلامت مردم با بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود امری میسر است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.