کد خبر : 7814
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 10:39

دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره «روایت جهاد» تجلیل شدند

دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره «روایت جهاد» تجلیل شدند
دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره هنری، ادبی و خبری روایت جهاد در قم، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و مدیرکل اجتماعی استانداری قم تجلیل شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ آیین تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» در استان قم، همزمان با روز گرامیداشت خبرنگار در سالن جلسات شهید درویش سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) برگزار شد.

سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این مراسم به بیان نکاتی در خصوص ضرورت تبیین فعالیت‌ها و حرکت‌های گروه‌های جهادی بین مردم با استفاده از ابزار هنر، ادب و رسانه پرداخت.

سرهنگ «علیرضا ایراندوست» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم نیز برگزاری جشنواره‌های استانی و ملی با موضوع «جهاد تبیین و خدمت جهادی» را اقدامی مهم و موثر برای ترویج فرهنگ جهاد و روحیه جهادی بین مردم و مسئولان دانست.

در ادامه این مراسم، از داوران بخش‌های هنری، ادبی، خبری و عوامل برپایی نخستین جشنواره استانی روایت جهاد، تجلیل شد.

همچنین به پاس مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اداره‌ کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، اداره‌ کل صداوسیمای مرکز قم، نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در استان و اداره‌ کل بهزیستی استان قم در برگزاری این جشنواره، از مسئولان این دستگاه‌ها قدردانی شد.

گفتنی است نخستین جشنواره روایت جهاد در استان قم، به همت مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از دی‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شد که در تیرماه ۱۴۰۲ با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور و تجلیل از ۴۳ نفر برگزیده بخش‌های هنری، ادبی و خبری به کار خود پایان داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.