کد خبر : 13285
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 9:41

آزادی ۵ زندانی در قالب اجرای قرار دوازدهم بهمن در قم

آزادی ۵ زندانی در قالب اجرای قرار دوازدهم بهمن در قم
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف قم با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم بهمن ماه با مشارکت 11 بقعه متبرکه استان قم گفت: در قالب قرار دوازدهم بهمن ماه، شاهد آزادی 5 زندانی جرایم غیر عمد و توزیع 840 بسته معیشتی، توزیع گوشت قربانی، 180 تخته پتو و 22 عدد اقلام مختلف جهیزیه خواهیم بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  حجت‌الاسلام عطاءالله جباری با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در ۱۱ بقعه استان قم همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال اظهار کرد: بر این اساس در حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر(ع)، ۶۰۰ بسته معیشتی و جهیزیه شامل یک دستگاه یخچال، برای اهدا به نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۳۰ بسته معیشتی و یک دستگاه ماشین لباسشویی به عنوان جهیزیه، تدارک حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) برای قرار دوازدهم بهمن امسال است و در حرم امامزاده سید علی(ع) هم ۳۰ بسته معیشتی، توزیع گوشت دو رأس گوسفند، ۱۲۰ تخته پتو، جهیزیه شامل یک دستگاه تلویزیون، اجاق گاز، بخاری، سرویس پلاستیک و یک دستگاه یخچال فراهم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم خاطرنشان کرد: آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) هم در قرار دوازدهم این ماه، ۳۰ بسته معیشتی را تدارک دیده و علاوه بر این جهیزیه‌ای شامل سرویس ۱۲ نفره غذاخوری و یک دستگاه چرخ خیاطی را برای اهدا به یک خانواده نیازمند فراهم کرده است، همچنین قرار است از محل موقوفات و کمک‌های خیرین، ۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مشارکت این بقعه متبرکه آزاد شوند.

او ادامه داد: تدارک حرم مطهر امامزاده ابواحمد(ع) برای این منظور، ۲۰ بسته معیشتی و ۶۰ تخته پتو است و در حرم امامزاده جمال غریب(ع) هم ۲۰ بسته معیشتی و جهیزیه شامل دو تخته فرش ۱۲ متری، یک دستگاه بخاری، دو تخته پتوی تک نفره و دو نفره، چرخ گوشت، پلوپز و یک سرویس کامل قابلمه فراهم شده است همچنین با مشارکت این بقعه متبرکه، ۱۱۰۰ عدد نان سنگک هم بین شهروندان توزیع خواهد شد.

جباری با اشاره به اجرای طرح قرار دوازدهم در حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) گفت: مرکز افق این بقعه، ۵۰ بسته معیشتی و جهیزیه شامل یک دستگاه جاروبرقی و یک تخته فرش را فراهم کرده و حرم مطهر امامزاده جعفر شهید(ع) نیز با ۲۰ بسته معیشتی و یک تخته فرش به عنوان جهیزیه، در قرار دوازدهم بهمن ماه مشارکت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: ۱۰ بسته معیشتی و یک عدد سماور به عنوان جهیزیه سهم حرم امامزادگان ابراهیم و احمد(ع) در این طرح است همچنین آستان مقدس امامزاده عبدالله ابیض(ع) نیز ۱۰ بسته معیشتی و یک دستگاه آبمیوه‌گیری را به عنوان جهیزیه برای قرار دوازدهم بهمن ماه تدارک دیده‌ است.

او گفت: ۲۰ بسته معیشتی، توزیع ۱۰ هزار عدد نان و یک دستگاه چای‌ساز به عنوان جهیزیه هم در حرم مطهر امامزاده احمد(ع) خاکفرج برای طرح قرار دوازدهم فراهم شده است.

جباری عنوان کرد: در مجموع و در قالب قرار دوازدهم بهمن ماه، شاهد آزادی ۵ زندانی جرایم غیر عمد و توزیع ۸۴۰ بسته معیشتی، توزیع گوشت قربانی، ۱۸۰ تخته پتو، ۲۱۰۰ عدد نان و ۲۲ عدد اقلام مختلف جهیزیه خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.