کد خبر : 10790
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 17:29

به همت خیر نیک اندیش قمی؛

افتتاح کارگاه آموزشی هنرستان دخترانه حضرت خدیجه قم

افتتاح کارگاه آموزشی هنرستان دخترانه حضرت خدیجه قم
کارگاه آموزشی رشته طراحی دوخت در مساحت ۱۴۰ متر مربع با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد ریال ساخته شده که نیمی از هزینه ساخت آن را بانوی خیر قمی پرداخت کرده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه باید ۵۰ درصد دانش آموزان به سمت هنرستان‌ها هدایت شوند گفت: هم اکنون ۱۹ هزار دانش آموز در هنرستان‌های استان مشغول به تحصیل هستند.

آقای علیرضا رحیمی با اشاره به کمبود هنرستان با استاندارد‌های لازم در استان قم، احداث چنین کارگاه‌های آموزشی را در بالا رفتن کیفیت تعلیم دانش آموزان موثر دانست.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم هم در این مراسم گفت: در سه سال گذشته کارگاه‌های آموزشی بیش از ۱۰ هنرستان استان در مساحت‌های بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ متر ساخته شده که دو مورد آن‌ها با مشارکت خیرین بوده است.

آقای احمدرضا اجتهادی گفت: این کارگاه آموزشی در مساحت ۱۴۰ متر مربع با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد ریال در مدت ۸ ماه ساخته شده که نیمی از آن را خانم طوبی مهدی‌پور از خیرین قم و ۵۰ درصد باقیمانده هم توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پرداخت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.