کد خبر : 4020
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 - 9:03

دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم:

اجازه خودنمایی به هنجارشکنان در شهر کریمه اهلبیت (س) داده نخواهد شد

اجازه خودنمایی به هنجارشکنان در شهر کریمه اهلبیت (س) داده نخواهد شد
دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم گفت: این قرارگاه اجازه خودنمایی و جولان به هنجارشکنان سازمان یافته را در شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها را نخواهد داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛  مهدی علی بابایی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حضور فعالانه تیم‌های ویژه عملیاتی و ضابطین قضایی بسیج در گشت‌های مقابله با هنجار شکنی در شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها، گفت: قرارگاه ۱۹ دی به هیچ عنوان اجازه خودنمایی به عناصر معلوم الحال و سازمان یافته جهت تغییر چهره انقلابی استان قم را نمی‌دهد و با تمام توان در جهت مقابله با اینگونه اقدامات ایستاده است.

معاون اجتماعی سپاه استان قم با اشاره به رویکرد اقدامات ایجابی و ترویجی در قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، ابراز داشت: این قرارگاه بیش از نود درصد از فعالیت‌های خود را در قالب اقدامات ایجابی و ترویجی با نگاه جذب‌ و اقناع جامعه هدف انجام میدهد.

سخنگوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم گفت: در برخی مواقع و شرایط، عده‌ای افراد هنجارشکن و معلوم الحال نسبت به اقدامات خلاف شرع خود اسرار دارند و با اقداماتی سعی در تغییر چهره انقلابی شهر مقدس قم را دارند که در این شرایط کمیته اقدامات سلبی قرارگاه با قدرت برای برخورد با افراد هنجارشکن وارد میدان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.