کد خبر : 14068
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 9:45

آماده سازی ۲۷۰ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در قم

آماده سازی ۲۷۰ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در قم
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در آستانه تعطیلات ایام نوروز ۲۷۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است که این مدارس از ۲۸ اسفندماه پذیرای فرهنگیان خواهند بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  علیرضا رحیمی  با اشاره به تمهیدات اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم برای نوروز اظهار کرد: ۲۷۰ مدرسه از عصر روز دوشنبه ۲۸ اسفند تا ۱۱ فرودین سال ۱۴۰۳ از زائران نوروزی پذیرش خواهند کرد.

وی در خصوص فعالیت مدارس در هفته جاری گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در قم از عصر روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه آغاز به کار خواهد کرد و همه مدارس استان از جمله مدارس میزبان مسافران باید تا فردا فعال باشند.

رحیمی با اشاره به فعالیت چهار ستاد اسکان در قم و یک ستاد اسکان در بخش خلجستان گفت: ستادهای اسکان قم در ناحیه یک خیابان شهید لواسانی(ساحلی) بین کوچه ۲۳ و ۲۵_ آموزشگاه شهید زین الدین، در ناحیه دو واقع در نیروگاه، میدان توحید، خیابان مالک اشتر، شهید میانجی کوچه ۱۰ اداره کل آموزش و پرورش ناحیه دو است.

وی ادامه داد: همچنین ستادهای اسکان در ناحیه ۳ میدان آزادگان_ بلوار شهید عابدی آموزشگاه امام حسن مجتبی (ع) و در ناحیه چهار واقع در بلوار محمد امین(ص)، انتهای کوچه ۵۳ سمت چپ، نبش خیابان مصلی دبیرستان شاهد معرفت است.

رحیمی در پایان بیان کرد: ستاد اسکان در منطقه خلجستان نیز واقع در شهر دستجرد، خیابان جهاد، میدان فلسطین دبیرستان مهدیه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.