کد خبر : 13222
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 9:27

توزیع ۶۶ هزار تن آسفالت در منطقه ۳ قم

توزیع ۶۶ هزار تن آسفالت در منطقه ۳ قم
  مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: طی ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲، در کنار اختصاص ۱۰ هزار تن آسفالت برای بلوار شهید خداکرم و ۶۶ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۳ قم توزیع شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  مهرداد روحانی وزیری، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به آسفالت معابر اشاره و گفت: تاکنون ۶۶ هزار تن آسفالت در منطقه توزیع شده است.

 مدیر منطقه ۳ شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بحث آسفالت معابر هیچ محدودیتی وجود ندارد و محلاتی که درخواست می‌دهند بعضاً مشکل زیر ساخت، عملیات عمرانی، مشکل جدول و شیب‌بندی دارند که اگر آسفالت دوباره شود هزینه اضافی است و باید مجدد این کار انجام شود.

 وی تأکید کرد: در بخش روکش آسفالت هیچ مشکلی وجود ندارد و اگر تا آخر سال مشکل آب‌وهوا و بارندگی نباشد؛ کماکان آسفالت ادامه دارد و اگر بارندگی شود یا درجه حرارت پایین‌تر بیایید آسفالت معابر تا زمان مناسب متوقف خواهد شد.

 روحانی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر، کوچه ۲۲ بلوار خداکرم و کوی نیروی انتظامی، مشغول آسفالت هستند و کوچه‌های ۳۴، ۲۸ و ۵ بلوار کوه سفید، تکمیل شده است.

 مدیر منطقه ۳ شهرداری قم تأکید کرد: در سال جاری، لاین برگشت در بلوار خداکرم، ۱۰ هزار تن اختصاصی آسفالت شده است که این جدای از ۶۶ هزار تن آسفالت منطقه محاسبه شده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.