کد خبر : 5566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 18:10

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی قم با حضور مدیران اقتصاد و دارایی

بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی قم با حضور مدیران اقتصاد و دارایی
مشکلات واحد‌های تولیدی استان امروز با حضور مدیران زیر مجموعه سازمان اقتصاد و دارایی قم در شهرک صنعتی محمود آباد بررسی شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛در بازدید امروز مدیران و مسئولان مالیاتی بانکی گمرک و بانک صنعت و معدن در کنار نمایندگان سازمان بازرسی و صنعت و معدن وکار از شرکت‌های تولید ماشین آلات صنایع غذایی قالب‌های کفش و شیشه و کریستال در شهرک صنعتی محمود آباد معضلات تولید کنندگان بصورت میدانی بررسی شد.

مهدی فراهانی، رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان اجرای بازدید میدانی از واحد‌های تولید را از برنامه‌های جدی دستگاه‌های تابعه سازمان اقتصادی استان اعلام کرد و گفت حضور در واحد‌های صنعتی و شنیدن مسائل و مشکلات صنعتگران و تلاش برای رفع موانع آن تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان گفت: در بازدید از این شرکت‌ها مسائل و مشکلات تولیدکنندگان را شنیدیم و مدیران حاضر در این بازدید راهکار‌ها و دستورات لازم را در این زمینه صادر کردند.

وی مسائل بانکی مالیاتی و گمرکی را از مهمترین مشکلات واحد‌های تولیدی برشمرده و یادآور شد: در این بازدید مدیران مربوطه ضمن ارائه راهنمایی و تبیین دستورالعمل‌ها و ضوابط اطمینان دادن که برای حل مشکلات این کارآفرینان تلاش خواهند کرد.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یکی دیگر از مشکلات جدی این واحد‌های صنعتی را کمبود نیروی انسانی و فنی عنوان کرد و یادآور شد: مشکل کمبود نیروی انسانی کارخانه‌های قم را با بحران جدی مواجه کرده و بسیاری از خطوط این واحد‌ها به علت نداشتن نیروی انسانی خاموش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.