کد خبر : 14606
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 23:51

مدیرکل بنیاد مسکن قم:

امسال چهارهزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان قمی می‌شود

امسال چهارهزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان قمی می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: تا پایان امسال به‌تدریج چهارهزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان قمی خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  محمد اطهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: هم اینک بیش از سه هزار واحد توسط بنیاد مسکن قم در شهرک پردیسان، چهارهزار واحد در سایت طایقان و ۴۱۰ واحد نیز در شهرهای کهک، قنوات و جعفریه در دست احداث است.

 وی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳۰ واحد نهضت ملی بنیاد مسکن قم تحویل متقاضیان شد، گفت: ۳۰۰ واحد مسکونی نیز هم اینک به‌صورت کامل آماده بهره‌برداری‌شده است.

 مدیرکل بنیاد مسکن قم ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هزار و ۵۰۰ واحد در هفته دولت، هزار و ۶۱۰ واحد در ایام‌الله دهه فجر، ۳۳۰ واحد به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و ۲۶۰ واحد نیز به مناسبت سوم خرداد، تحویل متقاضیان می‌شود.

 بازنگری طرح‌های هادی در ۷۴ روستای قم

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۱۲۴ روستای بالای ۲۰ خانوار و ۴۵ روستای کمتر از ۲۰ خانوار قمی دارای طرح هادی هستند، بیان داشت: تمامی روستاهای بالا و زیر ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی مصوب هستند و از سه سال گذشته بازنگری طرح در دستور کار قرار گرفته است.

 اطهری با بیان اینکه دوره طرح‌های هادی روستایی ۱۰ساله است، خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰، بازنگری طرح هادی روستایی به پیشنهاد دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها در ۷۴ روستای قم انجام و تغییرات لازم بنا بر درخواست مسئولان محلی انجام‌گرفته است.

 وی با اشاره به بازنگری طرح هادی ۲۰ روستای استان طی سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: تأیید کمیته‌های کارشناسی لازمه هرگونه بازنگری و تغییر در طرح‌های هادی روستایی است و روستائیان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در این موضوع از طریق دهیاری‌ها پیگیری کنند.

 صدور ۲۳ هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی و روستایی

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم همچنین با اشاره به اجرای طرح صدور سند رسمی به اراضی کشاورزی از سال گذشته، گفت: تاکنون افزون بر ۲۳ هزار و ۵۰۰ سند برای اراضی روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر استان صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.