کد خبر : 13500
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 10:10

تامین ۳۷ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح توزیع شیر مدارس قم

تامین ۳۷ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح توزیع شیر مدارس قم
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با دستور استاندار قم 37 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح توزیع شیر در مدارس ابتدایی استان اختصاص داده شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ عباس شیرمحمدی اظهار کرد: طرح توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی از دستاوردهای مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی بود که مهرماه امسال در سراسر کشور بعد از ۷ سال اجرا شد.

وی افزود: استاندار قم بر اجرای دقیق و منظم این طرح در استان تاکید ویژه داشته و به معاونت اقتصادی استانداری ماموریت و دستور داد که پیگیری‌های لازم را برای اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دهد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: باتوجه به پیگیری‌های مستمر استاندار محترم براساس گزارش وزارت آموزش و پرورش استان قم جزو ۳ استان برتر در اجرای این طرح بشمار می‌رود.

شیرمحمدی با بیان اینکه درحال حاضر در هفته ۲ نوبت شیر در مدارس ابتدایی استان توزیع می‌شود، عنوان کرد: در هر نوبت ۱۶۳ هزار پاک شیر در مدارس ابتدایی استان و برخی پیش‌دبستانی‌ها توزیع می‌شود که براساس آمار تا پایان دی‌ماه در ۵۹۸ مدرسه ابتدایی ۲ میلیون و ۲۰۰ پاکت شیر در مجموع بدست دانش‌‌آموزان رسیده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی‌ امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده به این طرح عنوان کرد: با دستور استاندار محترم قم ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در قم اختصاص داده شد تا مانعی برای انجام آن نداشته باشیم.

وی افزود: بر اساس این طرح نه تنها در شهر قم بلکه در سراسر استان شیر توزیع شده است و حتی دور افتاده‌ترین روستای قم که مدرسه ابتدایی دارد هر هفته ۲ نوبت شیر دولتی دریافت کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اشاره کرد: استاندار قم دستورات لازم را برای اجرای درست و دقیق این طرح صادر کرده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان را مکلف کرده‌ تا بر کیفیت شیرها نظارت داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.