کد خبر : 10208
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 8:07

تاکید مراجع عظام تقلید بر حمایت فعالانه از مردم مظلوم غزه

تاکید مراجع عظام تقلید بر حمایت فعالانه از مردم مظلوم غزه
مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی با صدور بیانیه و سخنرانی در درس خارج خود بر حمایت فعالانه از مردم بی دفاع غزه دربرابر جنایت صهیونیستها تاکید کردند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و جوادی آملی با صدور بیانیه و سخنرانی در درس خارج خود بر حمایت فعالانه از مردم فلسطین تاکید کردند.

رژیم سفاک صهیونیستی در پایان عمر خود قرار گرفته است

آیت الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه ای با اشاره به بی سابقه بودن عملیات خیره کننده حماس علیه رژیم صهیونیستی گفت: عملیات خیره کننده و بی سابقۀ رزمندگان و جوانان فلسطینی، ضربۀ سخت و جبران ناپذیری بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و در بُعد نظامی و امنیتی و اطلاعاتی، آبروی این رژیم پوشالی را چنان از بین برد که هرگز اعاده نخواهد شد.

آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگر از این بیانیه  با اشاره به اینکه رژیم سفاک صهیونیستی اکنون در پایان عمر خود قرار گرفته، درنده خویی را به نهایت رسانده و مردم فلسطین و صاحبان اصلی آن دیار را به وحشیانه‌ترین شکل، مورد هجوم قرار داده است گفت: از این رو لازم است همۀ مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی به هر صورتی که برایشان مقدور است از این مظلومان دفاع کنند و بدانید پیروزی نهایی برای مستضعفان است.

حملات اخیر مقاومت به رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده است

آیت الله نوری همدانی نیز در دیدار با عده‌ای از فضلای حوزه علمیه حملات اخیر مقاومت به رژیم صهیونیستی در واقع پاسخ به جنایات این رژیم کودک کش بوده است که سالهاست با غصب سرزمین فلسطین مشغول تخریب و ظلم به یک ملت است.

وی از کشور‌های اسلامی درخواست کردند تا محور مقاومت را تقویت نموده و از بی تفاوتی نسبت به موضوع فلسطین دست بردارند و به فکر عادی سازی روابط با کشوری که قادر به حفظ خود نیست و یک حکومت جعلی و رو به زوال است نباشند.

کشور‌های اسلامی اقدامات مؤثری برای پایان دادن به حملات غیر انسانی رژیم غاصب انجام دهند

آیت الله جعفر سبحانی هم در بیانیه‌ای جداگانه تاکید کرد: انتظار می‌رود سازمان ملل و سران کشور‌های اسلامی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب، اقدامات مؤثری در جهت پایان دادن به این حملات غیر انسانی انجام دهند.

وی در بخش دیگری از این بیانیه گفت: زنان و کودکان و مردم مظلوم فلسطین که قریب ۷۰ سال است از خانه و کاشانه خود بیرون رانده و سرگردان شده‌اند در شدیدترین حملات بی‌سابقه به خاک و خون کشیده و حتی آب و غذا و دارو را بر روی آنان بسته‌اند.

دعوت آیت الله جوادی به شرکت در اجتماعات حمایت از مردم فلسطین

آیت الله عبدالله جوادی آملی نیز در پایان جلسه درس خارج فقه امروز خود با اشاره به برگزاری اجتماع حوزویان، همگان را به حضور در این اجتماعات در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

وی افزود: اگر عزیزان ما امروز در مدرسه فیضیه یا جای دیگر جمع می‌شوند برای حمایت از «طوفان الاقصی» فلسطین، این یک کار رسمی است. حالا ما در سحر‌ها دعا کردیم یا در نماز دعا کردیم، آن‌ها سر جای خود محفوظ است، آن‌ها بیننا و بین الله است، اما وقتی فرمود: «وَلْیُرَ عَلَیْکَ اَثَرُ النعمه»، در اجتماعات شرکت کنید، حضور جمعی داشته باشید، سعی کنید عظمت خود را نشان دهید، از مظلومین دفاع کنید، از مظلومین حمایت کنید، این‌ها هم باید سر جای خود محفوظ باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.